  • 21. Data: 2010-08-21 19:08:06
    Temat: Re: Fotografowanie w polskich zamkach (ruinach)
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał:

    >[...]
    >
    > A teraz muszą praktycznie mieszkać przy zamku i pilnować by im reszty nie
    > rozebrano (i materiałów na remont nie zwinięto).

    Smutne to co piszesz. Jak widać mentalność znacznej części społeczeństwa od
    wielu lat sie nie zmieniła:-(.

    > Kupili też spory kawałek
    > ziemi po drugiej stronie rzeczki by im ktoś jakiegoś gargamela nie
    > postawił. Podziwiam, że im się chce, aż się chyba przejadę w któryś
    > weekend
    > zobaczyć ile przez rok zrobili.

    Całe szczęście, ze niektórym się jeszcze chce. Jak tam będziesz - pozdrów
    ich serdecznie ode mnie (aczkolwiek nie sądzę, by naszą grupe Pentaksiarzy
    po pięciu latach jeszcze pamiętali).

    > W okolicy jest więcej takich ruin, choćby Gryf w Proszówce który jest
    > znacznie znacznie większy. No ale jego właściciel ma gdzieś i ruina coraz
    > bardziej się rozsypuje. Teoretycznie nie można na jego teren wejśc, ale
    > nikt nie pilnuje (przynajmniej w zeszłym roku nikt nie pilnował).

    I niestety kolejne fragmenty historii naszego kraju niszczeją i idą w
    zapomnienie...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 22. Data: 2010-08-21 19:11:53
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i4p86k$pl5$1@inews.gazeta.pl>,
    Marek Wyszomirski nabazgrał:

    > I niestety kolejne fragmenty historii naszego kraju niszczeją i idą w
    > zapomnienie...

    Tymczasem we Francji krzyk, bo prywatnym właścicielom analogicznych majątków,
    dziedzicznym z dziada pradziada, zmniejsza się państwowe dotacje na remonty
    tych zabytków.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 23. Data: 2010-08-21 19:29:44
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik l...@l...localdomain napisał:
    > Tymczasem we Francji krzyk, bo prywatnym właścicielom analogicznych majątków,
    > dziedzicznym z dziada pradziada, zmniejsza się państwowe dotacje na remonty
    > tych zabytków.

    Kryzys, oszczędniści i tyle. Nie porównuj możliwości budżetu Francji i
    naszego, bo to zupełnie inna bajka. Oni kiedyś mogli takie inwestycje
    dofinansowywać, bo im napędzały turystykę. Teraz jest nieco gorzej.

  • 24. Data: 2010-08-21 19:36:49
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4c702928$0$20989$65785112@news.neostrada.pl>,
    Maciek nabazgrał:

    > Kryzys, oszczędniści i tyle. Nie porównuj możliwości budżetu Francji i
    > naszego, bo to zupełnie inna bajka. Oni kiedyś mogli takie inwestycje
    > dofinansowywać, bo im napędzały turystykę. Teraz jest nieco gorzej.

    Wątpię, by te wszystkie zabytki miały znaczenie turystyczne. Z tego co
    pamiętam samych zamków na liście przyciętych było koło tysiąca. Choć nie
    będę udawał, że się na tym znam.

  • 25. Data: 2010-08-21 21:27:57
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>

    Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._artykulu_._info> napisał(a):

    Ĺ&#65533;liwowicÄ&#65533; Ĺ&#65533;Ä&#65533;ckÄ&#65533; - rzeczywiĹ&#65533;cie jest
    dobra!

    Smacznego!!!:)

  • 26. Data: 2010-08-22 17:10:38
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 21:08:06 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > I niestety kolejne fragmenty historii naszego kraju niszczeją i idą w
    > zapomnienie...

    No w zasadzie to Gryf ruiną jest od bardzo dawna (już chyba od XIXw.), ale
    prywatna osoba ma raczej małe szanse by te ruiny utrzymać w zastanym
    stanie. To jednak duży zamek był. Podejrzewam, że oddanie tego państwu
    niczego by nie zmieniło.

    --
    Kojer

  • 27. Data: 2010-08-22 17:47:09
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    W dniu 2010-08-20 8:41, Mariusz Chwalba pisze:

    > Spróbuj następnym razem wpaść tam o świcie. Albo zostaje takie coś:
    >
    > http://www.photoacute.com/studio/examples/sandsculpt
    ure/index.html

    > pozdrawiam,

    Dla chcącego nie ma nic niemożliwego. Nawet w "godzinach szczytu" udało
    mi się zrobić kilka zdjęć bez ludzi i to w miejscach, gdzie aż się
    kłębiło :-)

    Jakub
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 28. Data: 2010-08-23 10:39:22
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "MarekF" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Fotek nie publikuje, bo nie > wiem po co.

    choćby po to by inni mogli ocenić czy warto pojechać i zobaczyć

    ten przewodnik jest fajny http://polskaniezwykla.pl i ciągle rośnie