  • 51. Data: 2009-10-14 09:56:55
    Temat: Re: Fotografia slubna
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Co dziwne - nie ma swojej strony. Zdjęcia bez rewelacji, ale takie
    > dokumentujące to, co się działo. Mam kilka zdjęć, ale nie mam zgody
    > autora na udostępnianie.

    Nic w tym dziwnego - po prostu nie ma czasu na pierdoly ;)

    Ostatnio zauwazam prawidlowosc, ze im bardziej ktos nie ma swojej
    galerii w sieci tym lepsze zdjecia robi i zazwyczaj ciekawszy z niego
    czlowiek...

  • 52. Data: 2009-10-14 10:17:00
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    >
    > Ostatnio zauwazam prawidlowosc, ze im bardziej ktos nie ma swojej
    > galerii w sieci tym lepsze zdjecia robi i zazwyczaj ciekawszy z niego

    Dziękuję za komplement. Biorę to do siebie, jeśli pozwolisz. :-)

    --
    Mirek

  • 53. Data: 2009-10-14 10:22:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    > Dziękuję za komplement. Biorę to do siebie, jeśli pozwolisz. :-)

    Nie wiem czy to nie naduzycie ;)

  • 54. Data: 2009-10-14 10:29:57
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jakub Jewuła napisał(a):
    > Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wiem czy to nie naduzycie ;)

    Paradoks polega na tym, że nie mogę wystawić zdjęć, bo wpadnę do innej
    (gorszej) przegródki. ;-)

    --
    Mirek

  • 55. Data: 2009-10-14 10:33:51
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Paradoks polega na tym, że nie mogę wystawić zdjęć, bo wpadnę do innej
    > (gorszej) przegródki. ;-)

    wystaw na jakies fotce.pl czy czyms podobnym :) to nie podpada pod wlasna
    strone moze :) Zapytaj kuby ;)

    Roger

  • 56. Data: 2009-10-14 10:34:29
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Marek Szopińśki pisze:
    > Na jakim ISO robić zdjęcia - 800 jeszcze nie szumi w moim aparacie, ale
    > 1600 już nie jest zbyt ciekawe. Warto zainwestować w lepszy aparat,
    > taki, który bez problemów zrobi zdjęcie przy 3200 czy nawet 6400?

    Przeglądnąłem na szybko exify z dwóch ostatnich kościołów które miałem okazję
    popełnić. Dla
    zoomu z światłosiłą 2.8 czułość nigdy nie podskoczyła mi powyżej 800 (ustawione
    automatyczne
    iso z limitem bezpieczeństwa skręconym na 1250). Zdecydowana większość zdjęć jest z
    przedziału
    320-640. Dla stałki f/1.4 w ogóle nie ma rozmowy. Aha, czasy to głównie 1/30, czasem
    odrobinę
    której (stabilizacja w puszce).

    --

    www.suchowski.pl

  • 57. Data: 2009-10-14 10:39:16
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    Hej

> [...]
    >
    > Ostatnio zauwazam prawidlowosc, ze im bardziej ktos nie ma swojej
    > galerii w sieci tym lepsze zdjecia robi i zazwyczaj ciekawszy z niego

    Czyli podobnie jak z prawidłowością, że najwięcej do powiedzenia na
    temat sprzętu i foto mają teoretycy w jednej i drugiej dziedzinie ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 58. Data: 2009-10-14 10:39:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > wystaw na jakies fotce.pl czy czyms podobnym :) to nie podpada pod wlasna
    > strone moze :) Zapytaj kuby ;)

    :-)

    --
    Mirek

  • 59. Data: 2009-10-14 11:00:59
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Stawiam pierwsze kroki w fotografii slubnej.

    Jesli stawiasz takie pytania to znaczy, ze jest dla ciebie jeszcze za
    wczesnie za sluby. Kazdy kiedys zaczyna, ale zaczynac ze slubami
    powinien ktos, kto nie zadaje takich pytan tylko sprawe wyboru
    obiektywu, uzycia lampy ma opanowane w malym paluszku i chce pojsc krok
    dalej. Nie chce cie zniechecac, ale rozumiesz kolejnosc? Najpierw trzeba
    byc tak dobrym by nie zadawac tak podstawowych pytan, potem troche
    poeksperymentowac (wtedy juz zupelnie tracisz potrzeba zadawania TYCH
    pytan) a dopiero wtedy myslec czy chce brac sie za sluby.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 60. Data: 2009-10-14 11:08:50
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Dobry dokument (witajcie w życiu), polecam oglądnąć.

    Słyszałem o nim. Nie widzialem.
    W sieci znalazlem fragmenty.
    Masz jakis link do calosci?

    Waldek.