  • 31. Data: 2009-10-13 21:53:55
    Temat: Re: Fotografia slubna
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hb2oco$mpt$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > za 6 do 12 tysiecy / jedna sztuka jak wiekszosc fotografow slubnych tych
    > powaznie traktujacych swoja robote i lubiacych slone rachunki :)
    >
    > Roger

    Bo jak ma tańszy to zapewne coś ukradł,
    Cytując klasyka ... :)

    JD

  • 32. Data: 2009-10-13 21:56:24
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Bo jak ma tańszy to zapewne coś ukradł,
    > Cytując klasyka ... :)

    nabieram wody w usta i milcze :)

    Tak na odchodnym rzucam linkiem instruktarzowym z wysokich progow :)
    http://www.slubnefoto.com.pl/fotografia-slubna.php?w
    =7kolaze

    Roger

  • 33. Data: 2009-10-13 23:17:49
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-10-13 23:56, Roger from Cracow pisze:

    > nabieram wody w usta i milcze :)
    >
    > Tak na odchodnym rzucam linkiem instruktarzowym z wysokich progow :)

    1. Instruktażowym.
    2. Twoje progi nie na moje nogi.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 34. Data: 2009-10-13 23:24:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał

    > nabieram wody w usta i milcze :)
    >
    > Tak na odchodnym rzucam linkiem instruktarzowym z wysokich progow :)
    > http://www.slubnefoto.com.pl/fotografia-slubna.php?w
    =7kolaze

    Monidło ma się dobrze...

    adam

  • 35. Data: 2009-10-14 00:55:20
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Roger from Cracow <r...@s...pl> napisał(a):

    > nabieram wody w usta i milcze :)
    >
    > Tak na odchodnym rzucam linkiem instruktarzowym z wysokich progow :)
> [...]

    Najlepsze są egipskie klimaty:
    http://www.slubnefoto.com.pl/galeria/7kolaze/data/eg
    ipt%20kopia.jpg

    Maciej

  • 36. Data: 2009-10-14 01:04:37
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kryhu <k...@p...pl> napisał(a):
    > Moja rada dla autora wątku - poszukaj starego 5d, do tego jakieś 35/2 +
    > 50/1.8 + 85/1.8. Do tego 450d na backup i można zaczynać.

    Wiedziałem, że tak będzie. Kolo ma kupić sprzętu za XX.XXX PLN i zacząć
    fotografować, potem dostanie kolejne rady (na kolejne XX.XXX PLN). Miodzio :-)

    Maciej

  • 37. Data: 2009-10-14 03:38:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > nie brne dalej, mozemy sobie pogadac przy piwku / winku w studiu, po co
    > tutaj :)

    W każdym razie lasu postów z ''hahaha'' jakoś nie widzę. Nie jest to
    mistrzostwo kadru, bo tego nie potrafię, ale jakoś nie widzę żenady, w
    każdym razie technicznej...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 38. Data: 2009-10-14 03:41:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > Tak na odchodnym rzucam linkiem instruktarzowym z wysokich progow :)
    > http://www.slubnefoto.com.pl/fotografia-slubna.php?w
    =7kolaze

    Od razu widać, że ma cienki sprzęt :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /sąd uznał, że nawet jeżeli nie wykazano szkodliwości to wystarczą same
    obawy/

  • 39. Data: 2009-10-14 06:40:02
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Lampa przyda się raczej na imprezie, 450D z obiektywem 2,8 przy 800 iso
    > opstrykasz chyba każdy kościół ''na ciemno''.

    Kurcze robiłem dopiero kilka ślubów ale już trafiłem na dwa takie gdzie
    się tak nie dało.
    Pierwszy ślub jaki robiłem to był drewniany kościółek (z ciemnego drewna
    w środku) z malutkimi okienkami z witrażami pod dachem - zdjęcia w
    końcówce października.
    A ostatnio trafiłem na coś co wyglądało na przedwojenną
    rozpadającą się (dosłownie - ni można było wejść na balkon bo się schody
    rozpadły)) kapliczkę przerobioną na kościół. Mikro lufciki, część gości
    stała na dworze bo się nie zmieścili. Tu by w miarę poprawnie naświetlić
    (bez lampy) miałem ISO 1600, 1/40s, f2,0.

    Ale może ja po porostu mam pecha - choć jak robiłem koleżance kilka
    fotek ze ślubu (za darmo) to trafiłem na kościół gdzie bez lampy
    można bylo na ISO poniżej 800 robić fotki w okolicach 2,8 i sensownymi
    czasami.

  • 40. Data: 2009-10-14 07:20:08
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Matt pisze:

    Hej

    > Wiedziałem, że tak będzie. Kolo ma kupić sprzętu za XX.XXX PLN i zacząć
    > fotografować, potem dostanie kolejne rady (na kolejne XX.XXX PLN). Miodzio :-)

    IMO poważne potraktowanie tematu niestety wymaga inwestycji.
    Oczywiście można kupić sprzęt z którym może się uda ale czy jesteś
    skłonny narażać klienta dla którego jest to bardzo ważny moment na
    ryzyko utraty zdjęć przez jakąś awarię czy trafienie na ciemny kościół?

    Przeczytaj sobie post Radka D i traf na taki kościół z 450d + 17-50/2.8.
    Jedyna szansa wybrnięcia z sytuacji to spawarka. A bywają wypadki że nie
    wolno lub nie da się używać lampy.

    Kiedyś trafiłem na kościół w którym po strzale lampy wzbudzało się coś w
    nagłośnieniu. Kościelny zaczął gonić radośnie spawającego wujka :)
    --
    Pozdro
    Kryhu