  • 21. Data: 2013-12-12 13:28:15
    Temat: Re: Forester - na co uwazac?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jimiasty,

    Thursday, December 12, 2013, 10:43:12 AM, you wrote:

    > Nie ja tylko gugiel.

    To dlaczego używasz badziewia? Przecież powszechnie wiadomo, ze to nie
    działa poprawnie :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-12-12 14:55:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Dec 2013 12:23:27 +0100, Chris napisał(a):

    > Jak będziesz chciał sprawdzić daj znać to ci sprawdzę.

    OK, dzieki.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 23. Data: 2013-12-12 16:29:00
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 07:35:01 UTC+1 użytkownik Tmek napisał:
    > Jak bedzie w silnku cos wiecej zwalone lepiej szukac sztuki na podmiane.

    Za.ebista porada...
    A owszem, bo przy wiekszych klopotach za ranimacje da tyle co za 2 inne
    silniki.

    Tmek

  • 24. Data: 2013-12-12 17:19:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Koledze poleciało sprzęgło. 2k zł - trzeba sprowadzać bodajże z Japonii (a
    > zamiennik praktycznie w tej samej cenie co oryginał)...

    Aha.
    No to za Subaru podziękuję, a się nawet zastanawiałem.

  • 25. Data: 2013-12-12 21:59:07
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 16:29:00 UTC+1 użytkownik Tmek napisał:
    > A owszem, bo przy wiekszych klopotach za ranimacje da tyle co za 2 inne
    > silniki.

    Tylko, ze wyremontowany za 6k (w cenie nowe tloki, szlif, panewki i gasket kit)
    posluzy dotad az ruda zje bude, a silnik za 2k + 500 za przekladke to totalna
    loteria.

  • 26. Data: 2013-12-12 22:01:26
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 13:28:15 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > To dlaczego u�ywasz badziewia? Przecie� powszechnie wiadomo, ze to nie

    Takie czasy, usenet is dead - niestety. Kolejne serwery sa wylaczane. Z guglem poza
    kodowaniem nie ma zadnych problemow, na dodatek jest dostepny wszedzie i jako ostatni
    zgasi swiatlo...

  • 27. Data: 2013-12-12 22:05:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jimiasty,

    > Takie czasy, usenet is dead - niestety. Kolejne serwery sa
    > wylaczane. Z guglem poza kodowaniem nie ma zadnych problemow, na
    > dodatek jest dostepny wszedzie i jako ostatni zgasi swiatlo...

    Ale są w Polsce nadal aktywne serwery news - nie trzeba używać
    protezy, która nawet tak banalnej rzeczy, jak respektowanie charsetów
    i niesmrodzenie QPą nie potrafi.

    Nie zapominaj, ze coraz więcej ludzi automagicznie filtruje wszystko,
    co przychodzi z googlegroups i w końcu usenet się podzieli :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-12-12 22:18:27
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 22:05:04 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > Ale sďż˝ w Polsce nadal aktywne serwery news

    Yeti tez ponoc ktos widzial. Spedzilem kiedys wieczor zeby to skonfigurowac, nie
    udalo mi sie z niczym polaczyc, w robocie i tak mam to poblokowane. Gugiel, wiadomo:
    szpieg, monopolista i dyktator, ale przynajmniej bez tracenia czasu na pierdoly moge
    se poczytac ostatnie agonalne posty i czasem (rzadko) wtracic swoje 3grosze.

    > Nie zapominaj, ze coraz wi�cej ludzi automagicznie filtruje wszystko,
    > co przychodzi z googlegroups i w ko�cu usenet si� podzieli :(

    co tylko przyspieszy nieuchronny koniec...

  • 29. Data: 2013-12-12 22:22:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-12 17:19, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Aha.
    > No to za Subaru podziękuję, a się nawet zastanawiałem.

    Ja też się zastanawiałem. Myślałem, że stać mnie na wolnossącą Imprezę.
    Ale powiedzenie "nic za stówkę, coś za tysiąc" niestety jest prawdziwe w
    przypadku tej marki. A że jestem dość pedantyczny jeśli chodzi o własny
    wózek, to wolę coś, co jestem w stanie utrzymać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2013-12-12 23:08:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

> [...]
    > przypadku tej marki. A że jestem dość pedantyczny jeśli chodzi o własny
    > wózek, to wolę coś, co jestem w stanie utrzymać.

    Dokładnie dlatego kiedyś kupiłem Lancię, a nie Maserati. ;-)
    Ale rzeczywistość niestety skrzeczała (i mimo że pewnie już nie będę miał
    tak szybkiego auta), jednak nie było to to samo, co jazda współczesnym autem
    (nawet jeśli współczesnym byłaby wolniejsza).