  • 11. Data: 2010-01-04 20:42:51
    Temat: Re: Focus C-max
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hht7nm$riu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > okazało się, że tam kosztuje... 1200 Euro.

    > No to w znakomitej większości. Ma wadliwie wykonany czujnik ciśnienia
    > płynu hamulcowego.

    > Oczywiście, połowę osprzętu można wyłączyć ;)

    > Awaria ręcznego polega na tym, że w naszych warunkach
    > klimatyczno/drogowo/śniegowo-solnych szybko parcieją gumowe uszczelki w
    > tylnych zaciskach hamulcowych. Jeśli zdarzy Ci się, że zimą ta gumowa
    > osłona pęknie i tego nie zauważysz, to po 2 miesiącach masz zatarte
    > tłoczki w zacisku - praktycznie nie do naprawy. Koszt nowego zacisku ok.

    jasne a swistak siedzi i zawija .....renowka psuje sie jak kazde inne auto
    ...i ford wcale nie jest lepszy bo np w 2,0 tdci leci szybko 2 mas ....a nie
    mowie o notorycznym rozpadaniu sie sprzegiel w fordach fusionach przy
    przbiegu 60 tys km.... zadbana renowka bediz jedzila tak jak kazdy inny
    samochod ..ale komfort podrozy jest o niebo wiekszy niz w fordzie nie muwiac
    juz o zafirze ...gdzie siedzisz jak na taborecie ....

  • 12. Data: 2010-01-04 22:50:59
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > inny samochod ..ale komfort podrozy jest o niebo wiekszy niz w fordzie nie
    > muwiac juz o zafirze ...gdzie siedzisz jak na taborecie ....

    Mala prosba, tnij troche cytaty bo nie bardzo wiadomo komu wlasciwie
    odpowiadasz.
    Co masz na mysli, piszac ze w zafirze siedzi sie jak na taborecie?
    Probowales regolowac siedzenie kierowcy w pionie?

  • 13. Data: 2010-01-04 23:09:23
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co masz na mysli, piszac ze w zafirze siedzi sie jak na taborecie?
    > Probowales regolowac siedzenie kierowcy w pionie?

    REGULOWAC,
    sorrki.

  • 14. Data: 2010-01-04 23:49:49
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]

    > inny samochod ..ale komfort podrozy jest o niebo wiekszy niz w fordzie nie
    > muwiac juz o zafirze ...gdzie siedzisz jak na taborecie ....

    Misiu, my tu nie o Fordzie Fusion mówimy ;) I nie o Zafirze. Tylko o
    C-Maxie. Poza tym nawet najbardziej zadbana renówka nadal będzie tą samą
    renówką, która cierpi na wszystkie problemy renówek z tego rocznika - bo nie
    jesteś w stanie jakoś szczególnie zadbać np. o stan łożyska 6-go biegu w
    skrzyni ;)

    Jurand.

  • 15. Data: 2010-01-04 23:50:32
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie się nasłuchałem od kumpla który grand scenica ujezdza od
    > nowosci i mi się odechciało nowych sceników - a to hamulec ręczny, a to
    > jakies czujniki, a to elektryka, a to karty hand free...

    Standard. Ten typ tak ma.

    Jurand.

  • 16. Data: 2010-01-05 14:53:18
    Od: GK <g...@g...pl>

    Jacek pisze:

    > No właśnie się nasłuchałem od kumpla który grand scenica ujezdza od
    > nowosci i mi się odechciało nowych sceników - a to hamulec ręczny, a to
    > jakies czujniki, a to elektryka, a to karty hand free...

    Kolega ma też od nowości i strasznie narzeka. Co trochę coś się psuje,
    ASO do d..., musiał jeździć do innych miast, aby w końcu mu coś tam
    naprawili bo w dwóch nie mogli dojść o co chodzi. Coś mu skrzypi z
    przodu... nie pamiętam wszystkiego, ale długo narzekał i zarzekał się,
    że więcej scenika nie kupi.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 17. Data: 2010-01-05 20:16:21
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

> [...]
    > nie jesteś w stanie jakoś szczególnie zadbać np. o stan łożyska 6-go biegu

    tak jak nie jestes w stanie zadbac o 2-mas w c-maxie ...kazde auto ma wady

  • 18. Data: 2010-01-05 20:21:42
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Marcin pisze:

    > tak jak nie jestes w stanie zadbac o 2-mas w c-maxie ...kazde auto ma
    > wady .....

    A jak to w końcu z tym 2-masem w c-maxie? Tylko diesle czy benzynowe też?
    --
    Jacek