eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFocus C-Max problemy z ładowaniem.Focus C-Max problemy z ładowaniem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online
    .de!newsout01.versatel.de!news.versatel.de!not-for-mail
    From: "Andy Niemczuk" <l...@v...de>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Focus C-Max problemy z ładowaniem.
    Date: Mon, 14 Mar 2011 10:05:05 +0100
    Lines: 27
    Message-ID: <ilklo3$n0j$1@news01.versatel.de>
    NNTP-Posting-Host: i59f45944.versanet.de
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news01.versatel.de 1300093507 23571 89.244.89.68 (14 Mar 2011 09:05:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@v...de
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Mar 2011 09:05:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16385
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356552
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Może jakiś fachowiec od Fordów by na grupie sie znalazł i pomógł?

    Mat taki dziwny problem. Po pierwsze auto to C-Max z 2004, 130tkm
    przejechane, silnik 2.0 Diesel bez filtra. Od kilku tygodni zaczęła świecić
    kontrolka ładowania. Computer w trybie Test pokazuje napięcie akumulatora
    pomiędzy 12 a 12,3 V. Przy zapalonym silniku napięcie wzrasta do 13,5 -
    13,8V. Czyli prądnica daje napięcie, ale za niskie, bo wedle wszelkich
    informacji powinno wzrastać do 14,4V. Mimo wszystko auto jeździ bez
    problemów, zaliczyłem już trasy po kilka tysięcy km, jeździ nocą, żadnych
    problemów z wyładowywaniem się akumulatora nie ma. Jako, że na auto mam
    jeszcze kilka m-cy pełnej gwarancji (od handlarza) wymieniony został
    akumulator i prądnica. Nic nie pomogło. Po odpaleniu silnika zapala się
    kontrolka ładowania i komputer melduje, że mogą wystąpić problemy z
    elektrycznym hamulcem ręcznym. W sieci wyczytałem, że "mądrzy" inżynierzy z
    Forda układ kontroli ładowania z prądnicy usuneli i wsadzili do komputera.
    No i że to komputer może być padnięty. Ale czy to możliwe, żeby żaden inny
    układ nie robił problemów, tylko ładowanie? Czy ewentualnie może być
    uszkodzony kabel między komputerem a prądnicą?

    A może ktoś miałby schemat elektryczny tego modelu?



    Andy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.03.11 11:28 Maciek
  • 14.03.11 11:45 J.F.
  • 14.03.11 12:52 to

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: