-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online
.de!newsout01.versatel.de!news.versatel.de!not-for-mail
From: "Andy Niemczuk" <l...@v...de>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Focus C-Max problemy z ładowaniem.
Date: Mon, 14 Mar 2011 10:05:05 +0100
Lines: 27
Message-ID: <ilklo3$n0j$1@news01.versatel.de>
NNTP-Posting-Host: i59f45944.versanet.de
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news01.versatel.de 1300093507 23571 89.244.89.68 (14 Mar 2011 09:05:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@v...de
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Mar 2011 09:05:07 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16385
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356552
[ ukryj nagłówki ]Witam!
Może jakiś fachowiec od Fordów by na grupie sie znalazł i pomógł?
Mat taki dziwny problem. Po pierwsze auto to C-Max z 2004, 130tkm
przejechane, silnik 2.0 Diesel bez filtra. Od kilku tygodni zaczęła świecić
kontrolka ładowania. Computer w trybie Test pokazuje napięcie akumulatora
pomiędzy 12 a 12,3 V. Przy zapalonym silniku napięcie wzrasta do 13,5 -
13,8V. Czyli prądnica daje napięcie, ale za niskie, bo wedle wszelkich
informacji powinno wzrastać do 14,4V. Mimo wszystko auto jeździ bez
problemów, zaliczyłem już trasy po kilka tysięcy km, jeździ nocą, żadnych
problemów z wyładowywaniem się akumulatora nie ma. Jako, że na auto mam
jeszcze kilka m-cy pełnej gwarancji (od handlarza) wymieniony został
akumulator i prądnica. Nic nie pomogło. Po odpaleniu silnika zapala się
kontrolka ładowania i komputer melduje, że mogą wystąpić problemy z
elektrycznym hamulcem ręcznym. W sieci wyczytałem, że "mądrzy" inżynierzy z
Forda układ kontroli ładowania z prądnicy usuneli i wsadzili do komputera.
No i że to komputer może być padnięty. Ale czy to możliwe, żeby żaden inny
układ nie robił problemów, tylko ładowanie? Czy ewentualnie może być
uszkodzony kabel między komputerem a prądnicą?
A może ktoś miałby schemat elektryczny tego modelu?
Andy
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=