  • 1. Data: 2009-12-19 00:23:40
    Temat: (Flash) Player a kontenery wideo
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy jest jakiś odtwarzacz wideo via www np w Flashu który
    umożliwia wykorzystanie zalet kontenera wideo typu mkv, czy mp4. Czyli
    chodzi mi o możliwość włączenia softsubów czy zmianę ścieżki dźwiękowej.

  • 2. Data: 2009-12-19 00:43:01
    Temat: Re: (Flash) Player a kontenery wideo
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** SpeX <s...@v...pl> wrote:

    > Mam pytanie, czy jest jakiś odtwarzacz wideo via www np w Flashu który
    > umożliwia wykorzystanie zalet kontenera wideo typu mkv, czy mp4. Czyli chodzi
    > mi o możliwość włączenia softsubów czy zmianę ścieżki dźwiękowej.

    Ta - wystarczy odpowiednio osadzić obiekt i aby w systemie docelowym były
    odpowiednie kodeki oraz oprogramowanie. :> To tak zgodnie ze słuszną linią,
    niestety to tak nie działa (nie wszędzie).

    Generalnie Flash obsługuje swój własny kodek i jest standardem z tego powodu,
    że tam gdzie jest zainstalowany to jest standardem (tzw. fakt zastany).

    Więc konkretnie to zależy od tego co chcesz osiągnąć - napisz co chcesz, potem
    w miarę tego co chcesz można dobrać rozwiązania technologiczne - odwrotnie to
    się mija z sensem.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )