  • 61. Data: 2009-06-30 12:07:23
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Arex <a...@g...com>

    On 30 June, 12:28, Sqeeb <s...@i...community> wrote:
    > On Tue, 30 Jun 2009 02:30:55 -0700 (PDT)
    > Arex wrote:
    > Użyć broni użyli. Szkoda, że troche niecelnie.

    Nie mam pojecia czy strzelales kiedys z broni automatycznej.
    Jezeli tak to pewnie tylko w kontrolowanych warunkach na strzelnicy.
    Ja strzelalem z roznych automatow (sa jeszcze ludzie ktorzy byli w
    wojsku i to w takim gdzie sie strzela i to duzo) na strzelnicy i na
    poligonie.
    I powiem ze te 2 rozne lokalizacje roznia sie dramatycznie.
    Nie mam pojecia jak jest w prawdziwym zyciu i miec raczej juz nie bede
    ale na pewno nie jest latwiej niz na poligonie strzelniczym.
    Tak wiec zapewniam Cie ze trafic np w opone motocykla jest cholernie
    trudno.
    I wierze ze policjant staral sie jak mogl zatrzymac pojazd a nie zabic
    delikwenta.
    Cwczenia w strzelaniu to nie strzelnica 4 razy do roku.

    > Ciekawe jakbyś sam się zachował.
    >
    > I zaraz poleci sznur postów typu 'ja bym się zatrzymał', a ch...ja.

    Widziales kiedys z bliska spluwe nabita celujaca w Ciebie??
    Ja widzialem. (niekoniecznie w glowe. MP5 z bliska sa wcale
    fajne ;-) )
    I zapewniam Cie na 100% ze jakbym zobaczyl policjanta podczas blokady
    (widzisz klientow w kamizelkach z automatami, tego sie nie da nie
    zauwazyc) ktory kaze mi sie zatrzymac to bez wzgledu na wszystko bym
    to zrobil bo mam SWIADOMOSC co robi kula w ciele i ze policja ma prawo
    uzyc broni.
    I wcale nie "takiego". dawalbym po heblach azbym gume spalil,
    pierdzielnal moto na glebe i lapy w gore bo nie chce miec dodatkowej
    dziury.

    Pozdrowionka

    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 62. Data: 2009-06-30 12:08:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe ze do bandytow jakos tak strach dzielnym polucjantom strzelac, do
    > bezbronnych latwiej chyba sie celuje.

    przeciez strzelali, w dodatku mieli uzasadnione podejrzenie, ze posiada bron

  • 63. Data: 2009-06-30 12:08:37
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 14:04:14 +0200
    szerszen wrote:

    > wiec lepiej byc ukaranym za ucieczke?
    > chcialbyc egzaminatorem i nie mial uprawnien, dobry jestes, prawie jak
    > sapkowski ;)

    Nie lepszy niż coponiektórzy tutaj.

    A jak był napity, bez w ogóle jakiegokolwiek prawka to co?

    > ja tez lubie motory, jak mam okazje i dobra dusza pozyczy, to pojezdze, ale
    > w razie kontroli bym sie zatrzymal, ot chocby dlatego ze lepiej dostac
    > mandat niz stracic zycie albo zdrowie, dostac pajde za ucieczke, albo
    > rozwalic komus motor

    Życze Ci, żebyś nie musiał tego odszczekiwać.

    Nie wiesz jakbyś się zachował na jego miejscu, bo nie byłeś na jego miejscu
    i nie ma sensu dalej przytaczać tego argumentu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 64. Data: 2009-06-30 12:09:15
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    >Ale za to jaki skuteczny.
    >Taśma amunicji na jednego zatrzymanego motocykliste.
    >A rozrzut... większy jak drzwi od stodoły.
    No i dobrze! Pelno przeciez jest potencjalnych przestepcow, nie?

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 65. Data: 2009-06-30 12:11:29
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 14:06:18 +0200
    szerszen wrote:

    > widze ze nawet nie wiesz do konca o czym piszesz

    No to mnie oświeć. Może coś mi umknęło. Nie pamiętam dokładnie
    całego zajścia, ale o ile wiem to nikt tam na nikogo nie napadł
    (poza jakimiś durniami na bank, ale pech chciał, że zastrzelili
    nie tych co trzeba).

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 66. Data: 2009-06-30 12:11:55
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 14:01:38 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >No w sumie mogli postawic tam ckm, nie?

    Nie.

    >Ale to dosc radykalny sposob na zatrzymanie.

    A wystarczylo zwolnic, przyjac na klate 350 czy 450zl mandatu i
    zadzwonic po kolege z prawkiem zeby odtransportowal motor do domu.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 67. Data: 2009-06-30 12:14:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Napisałem, że motocyklista miałby realne szanse na przeżycie,

    przezylby gdyby sie zatrzymal i dostal mandat, naprawde za jazde bez
    uprawnien nie zamykaja do pierdla

  • 68. Data: 2009-06-30 12:14:57
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 05:07:23 -0700 (PDT)
    Arex wrote:

> [...]
    > delikwenta.
    > Cwczenia w strzelaniu to nie strzelnica 4 razy do roku.

    No masz rację.

> [...]
    > I wcale nie "takiego". dawalbym po heblach azbym gume spalil,
    > pierdzielnal moto na glebe i lapy w gore bo nie chce miec dodatkowej

    Wiesz, teraz tyle tych hamerykańskich filmów co to leją w mordę, strzelają
    do siebie z metra i ni cholery trafić nie mogą. Może się chłopak za dużo
    'dobrego hollywodzkiego kina' naoglądał?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 69. Data: 2009-06-30 12:15:45
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Arex" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Cwczenia w strzelaniu to nie strzelnica 4 razy do roku.
    I wlasnie dlatego nie powinien strzelac, bo trudniej, bo nie strzelal
    wczesniej, a tak mamy efekt jaki mamy.

    >I wcale nie "takiego". dawalbym po heblach azbym gume spalil,
    >pierdzielnal moto na glebe i lapy w gore bo nie chce miec dodatkowej
    >dziury.

    Tylko tam nie bylo "blokady", policjanci stali z boku drogi a auto stalo w
    cieniu. Pewnie, policjant wyskoczyl w ostatniej chwili.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 70. Data: 2009-06-30 12:17:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > A jak był napity, bez w ogóle jakiegokolwiek prawka to co?

    to powiem brutalnie, ze lepiej ze dostal kulke

    > Życze Ci, żebyś nie musiał tego odszczekiwać.

    nie bede, nie mam 15, czy nawet 25 lat i nie trace nerwow z powodu kontroli
    policji nawet z dluga bronia :)

    > Nie wiesz jakbyś się zachował na jego miejscu, bo nie byłeś na jego
    > miejscu
    > i nie ma sensu dalej przytaczać tego argumentu.

    znam siebiew juz na tyle dlugo, ze wiem jakbym sie zachowal, to tylko 500
    jak napisalem wczesniej