  • 1. Data: 2009-02-04 19:25:36
    Temat: Filtr połączeń i niedrogi tel z tą opcją
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Mam takie dwa pytanka:
    1) Są w telefonach tzw. filtry połączeń które opierają się na grupach w
    książce telefonicznej, wtedy ten kto dzwoni po prostu słyszy że połaczenie
    nie jest odbierane.
    Czy są inne filtrowania w telefonach ?

    2) Jaki niedrogi taki do 300 zł polecanie z tym "innym" filtrowaniem
    połączeń ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/11-11-2008/ind.php?pid=6&iid=42
    Teatr Narodowy tzw. Wielki

  • 2. Data: 2009-02-04 19:32:44
    Temat: Re: Filtr połączeń i niedrogi tel z tą opcją
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Przykładowo czytam instrukcje:
    na http://www.sonyericsson.com/ - telefonu W910i

    i jest filtr połączeń i co usłyszy abonent rozmowy przychodzącej jeśli jest
    odfiltrowany ?
    usłyszy że nikt nie odbiera ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net

  • 3. Data: 2009-02-04 20:42:44
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > na http://www.sonyericsson.com/ - telefonu W910i
    >
    > i jest filtr połączeń i co usłyszy abonent rozmowy przychodzącej jeśli jest

    napewno filtrowanie mozna zrealizować za pomocą programu na dowolny
    telefon z symbianem albo windows mobile. JEśli jednak naprawde chcesz
    pojechać po sielach, to wiem ze jest patch na siemensa s55 który to
    realizuje. Bodajże było to tak robione ze w czasie wgraywania ustalało
    sie grupe - niechciani, i jedną z 3 moziwości - reject, busy i costam
    jeszcze. Potem w książce telefonicznej niechcianych pacjentów przenosiło
    sie do zadeklarowanej wcześniej grupy.
    wyjście 2. Do osoby z którą nie chcesz rozmawiać przypisujesz dzwonek
    który zawiera parę sekund ciszy....

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-02-05 12:55:41
    Od: "Michal G" <m...@i...pl>

    Dnia 04-02-2009 o 21:42:44 ToMasz <t...@g...pl> napisał(a):

    > napewno filtrowanie mozna zrealizować za pomocą programu na dowolny
    > telefon z symbianem albo windows mobile.

    co wpisać w google aby taki program znaleźć ?

    > Do osoby z którą nie chcesz rozmawiać przypisujesz dzwonek który zawiera
    > parę sekund ciszy....

    ale chyba to nic nie da, dzwoniący usłyszy, że nikt nie odbiera

  • 5. Data: 2009-02-05 15:04:41
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Michal G pisze:

    > co wpisać w google aby taki program znaleźć ?

    > ale chyba to nic nie da, dzwoniący usłyszy, że nikt nie odbiera

    A co byś chciał, żeby usłyszał?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 6. Data: 2009-02-05 15:14:52
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.02.2009 Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> napisał/a:

    > A co byś chciał, żeby usłyszał?

    A np 'out of range' ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 7. Data: 2009-02-05 15:30:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A np 'out of range' ;)

    http://handheld.softpedia.com/get/System-Utilities/C
    ommunications/Steelsoft-BlackList-59854.shtml
    http://www.killermobile.com/newsite/top-content/mobi
    le-software/blackballer-%11-call-&-message-filter-%1
    0-blacklist.htm

    takie dwa typy, ale sukaj darmowych pod hasłem blacklist.
    Pytanie jaki masz albo jaki kupisz telefon....

    ToMasz

    PS - out of range - mozesz mieć problem z uzyskaniem takiego komunikatu....

  • 8. Data: 2009-02-06 07:33:41
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.02.2009 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:

    > PS - out of range - mozesz mieć problem z uzyskaniem takiego komunikatu....

    Ale jako fake, to można sobie go nagrać na skrzynkę pocztową jak ktos nie
    używa :) i tam kierować blacklistę.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***