  • 1. Data: 2011-04-04 19:08:06
    Temat: Feuvert
    Od: Biafra <x...@g...com>

    Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

    --
    xbiafra

  • 2. Data: 2011-04-04 19:31:43
    Temat: Re: Feuvert
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Biafra" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:incttn$l6e$1@inews.gazeta.pl...
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

    Miałem kilka razy, jeszcze jak te same stacje prowadził Sheel Autoserv.
    Opony zmieniają dobrze, żarówki też.
    Na nic poważniejszego bym się nie odważył od czasu kiedy mi na Norauto
    zdemolowali mocowanie filtru paliwa do meganki, a i tak nie dali rady go
    zdemontować.

  • 3. Data: 2011-04-04 19:31:45
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

    Tak. Kupiłem tam kiedyś opony, działały (zresztą ten sezon
    jeszcze też działają). A ostatnio ramkę do tablicy rej.
    (właściwie wziąłem za darmo reklamową) i też działa :-).
    A tak poważnie to doprecyzuj pytanie :-)

  • 4. Data: 2011-04-04 19:34:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

    Zdarza sie, ze wymiana oleju ich przerasta.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2011-04-04 19:55:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?
    Bardzo dobra stacja:
    - musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
    _przed_ zalewaniem świeżego; na szczęście zdążył wlać niecałą ćwiartkę
    - przy wymianie łożyska kolumny mcphersona mechanik w trakcie pogaduszki
    z drugim mechanikiem, bawił się w/w łożyskiem, stukając nim w błotnik -
    zrobił odprysk
    - przy wymianie łożysk zamówiłem skf, dostałem optimal i jeszcze ile
    było gadania, że się czepiam, a mam przecież taniej (samochód zostawiłem
    u nich na 2, czy 3 dni więc raczej nie było problemu, że presja czasu,
    że akurat nie ma itp.)
    - przy wymianie oleju urwała się śruba mocująca osłonę pod silnikiem o
    czym zostałem powiadomiony radosnym klekotaniem w/w osłony po wyjechaniu
    ze stacji
    - pewnie jeszcze by się coś znalazło, ale nie chcę mi się grzebać w
    zakamarkach pamięci, zresztą dawno już tam nie zaglądam :-)

    PS: A generalnie jestem pełen podziwu dla ludzi, którzy np. podjeżdżają
    samochodem do tego typu stacji, radośnie oddają kluczyki i po paru
    godzinach zjawiają się po odbiór wozidełka. Chociaż może tak jest lepiej
    - czego oczy nie widzą ... :->

    Maciek

  • 6. Data: 2011-04-04 20:58:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Apr 2011 19:55:36 +0200, Maciek wrote:
    >Bardzo dobra stacja:
    >- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
    >_przed_ zalewaniem świeżego; na szczęście zdążył wlać niecałą ćwiartkę

    W automacie ? Bo w silniku to chyba bez wiekszego znaczenia.

> [...]
    >było gadania, że się czepiam, a mam przecież taniej (samochód zostawiłem
    >u nich na 2, czy 3 dni więc raczej nie było problemu, że presja czasu,

    Czepiasz sie, dostalbys skf z wloch, rozpadloby sie szybciej niz
    optimal :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-04-04 22:09:27
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Biafra" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?
    >
    > --
    > xbiafra

    Hmm, nie potrafili mi ustawic swiatel w Polo bo Pan nie wiedzial gdzie.
    Jak im pokazalem to zrobili, nie zaplacilem za usluge ;P

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2011-04-04 22:46:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 19:55:36 +0200, Maciek napisał(a):

    > - musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
    > _przed_ zalewaniem świeżego

    Ciekawe. A uzasadnisz dlaczego?

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2011-04-05 07:26:26
    Od: "Krzysiek Supera" <n...@w...jest.to>

    Użytkownik "Biafra" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

    Byłem raz, żeby zmienić klocki hamulcowe. Poszło sprawnie (choć obsługa
    podchodziła do klienta raczej jak do intruza), ale klocki po 3 miesiącach
    były zjechane do zera. Dla porównania - klocki z VW (autoryzowany, czy
    nieautoryzowany) zużywałem w ponad rok.

    Ot, taki supermarket usług i części samochodowych

    KS

  • 10. Data: 2011-04-05 08:32:17
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    serwisujemy u nich firmowe auta (Katowice, alpejska) ale tylko w
    zakresie wymiany płynów i ewentualnie klocków. Jak dotąd zastrzeżeń
    nie było.