  • 21. Data: 2011-04-06 12:13:51
    Temat: Re: Feuvert
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Biafra" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:incttn$l6e$1@inews.gazeta.pl...
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?
    >
    > --
    > xbiafra

    W fauwercie w Warszawie na Conrada przerosła ich wymiana tarcz i klocków
    hamulcowych na przód w golfie 4. Źle ustawili klocek tak że tarł o tarczę
    cały czas, na szczęście poprawili za darmo. Poza tym mam wrażenie że na
    wymianę tarcz to mnie naciągnęli, bo moim zdaniem nie było to jeszcze
    konieczne. Drogo wyszła ta usługa moim zdaniem, bo ponad 600 zł, z czego
    sama robocizna 120. Plus, ze zrobione od ręki w sobotę i bez umawiania się.