  • 11. Data: 2011-04-05 11:46:34
    Temat: Re: Feuvert
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

    Kupilem u nich bagaznik dachowy do starej polowki. Ogladajac jego montaz
    na miejscu myslalem, ze umre ze smiechu... Dwoch panow prawie dwie
    godziny latalo dookola samochodu ze srubokretami i kluczami, chyba ze
    cztery razy zaczynajac od nowa :)

    Innych doswiadczen nie mam, ale na wszelki wypadek omijam szerokim lukiem.

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.

  • 12. Data: 2011-04-05 12:49:38
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Ciekawe. A uzasadnisz dlaczego?

    krew mnie zalewa jak czytam takie durne pytania

  • 13. Data: 2011-04-05 13:16:23
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

    Mam jeden z ich punktow niedaleko siebie, wiec z lenistwa odwiedzam czasem.
    Czynnosci typu: wymiana oleju, opon z wywazeniem, klocki + tarcze daja,
    sprezyna amortyzatora daja rade w moim 12 letnim daewoo bez problemow.
    Czesci zamienne maja jednak marnej jakosci, a dokladnie "trwalosci"
    (wykazuja ok. 1/4 czasu zywotnosci oryginalnych).
    Wielki plus dodatni, ktory sobie tam chwale to mozliwosc obserwowania na
    zywo co sie dzieje z samochodem i ew. interwencja od razu jak cos mi sie nie
    spodoba.

    ::f::

  • 14. Data: 2011-04-05 13:54:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-04-04 20:58, J.F. pisze:
    > W automacie ? Bo w silniku to chyba bez wiekszego znaczenia.
    Jasne. Patrząc na przytomność tego człowieka, to zapewne w ogóle by
    filtra nie wymienił.

    > Czepiasz sie, dostalbys skf z wloch, rozpadloby sie szybciej niz
    > optimal :-)
    Nie o to chodzi.

    Maciek

  • 15. Data: 2011-04-05 20:35:35
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

    Banda naciągaczy. Chcieli mi wmówić konieczność wymiany wahaczy
    przednich, z uwagi na ich zużycie. C.a. 800 PLN za stronę.
    Sęk w tym, ze wahacze kompletne były wymienione 4 miesiące wcześniej.
    Oryginały za 1000 z robocizną...

    Odnoszę wrażenie, że terminują tam niedoszli absolwenci zawodówek
    samochodowych, co to ich do egzaminu zawodowego nie dopuścili z uwagi na
    partactwo.

    R.

  • 16. Data: 2011-04-05 21:09:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 05 Apr 2011 12:49:38 +0200, Olo napisał(a):

    > krew mnie zalewa jak czytam takie durne pytania
    Mnie też, jak się czepiasz, ale uzasadnienia nie pokażesz.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2011-04-05 21:29:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-05 20:35, rafikx pisze:

> [...]
    > przednich, z uwagi na ich zużycie. C.a. 800 PLN za stronę.
    > Sęk w tym, ze wahacze kompletne były wymienione 4 miesiące wcześniej.

    Masz na myśli firmę jako taką, czy ichnich specjalistów?

    > Odnoszę wrażenie, że terminują tam niedoszli absolwenci zawodówek
    > samochodowych, co to ich do egzaminu zawodowego nie dopuścili z uwagi na
    > partactwo.

    Naprawdę? Dla mnie to oni nie prezentują (bardzo często) poziomu
    niedoszłych absolwentów zawodówek samochodowych, tylko poziom
    'doszłych' absolwentów wielu szkół wyższych.

  • 18. Data: 2011-04-05 22:38:20
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Mnie też, jak się czepiasz, ale uzasadnienia nie pokażesz.

    po co? każdy logicznie myślący człowiek wie o co chodzi... niektórzy jak
    widać mają problem.

  • 19. Data: 2011-04-05 23:40:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 05 Apr 2011 22:38:20 +0200, Olo napisał(a):

    > po co? każdy logicznie myślący człowiek wie o co chodzi... niektórzy jak
    > widać mają problem.

    Widać, że nie myslisz logicznie, bo nie potrafisz powiedziec o co chodzi.

    --

  • 20. Data: 2011-04-06 11:18:29
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Widać, że nie myslisz logicznie, bo nie potrafisz powiedziec o co chodzi.

    widać że masz spore problemy psychiczne, uzasadnienie, a także wszelkie
    odpowiedzi otrzymasz u najbliższego lekarza psychiatry.