  • 21. Data: 2010-12-14 10:12:34
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Tytus z fabrykinapisal

    > No to zes siem chlopaku wyglupil...o wyjezdzie motocyklowym tej grupie ???
    > :):):)

    No ja akurat nie chcę ulegać stereotypom;) Uważam, że także i tutaj są
    tacy, którzy lubią poganiać na moto;) A śmiem nawet twierdzić, że
    większośc to właśnie tacy ;)

    > Zazdraszczam - ale niestety zolte spi po poslizgu przodu na Lublinie wlasnie
    > przy ok 12-15C.
    > Zabierzcie naprawde dobre oponki...

    To nie ma być uliczna wersja Lublinringu z ganianiem na kolanie. Zresztą
    wiele motocykli nie jest predestynowanych do takiej jazdy, więc tutaj
    sprawa jest prosta.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 22. Data: 2010-12-14 10:13:13
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:
    > Arninapisal
    >
    > Stary, nawet nie przeczytałem tego co napisałeś. Nie chce mi się z Tobą
    > o tym gadać.

    Słuchaj stary - nie musze czytac sam siebie bo mysle kiedy piszę.
    I miałem racje - argumentow nie masz żadnych.
    Co było do udowodnienia

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2010-12-14 10:16:50
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Słuchaj stary - nie musze czytac sam siebie bo mysle kiedy piszę.

    Hmmm, śmiała teza...

    > I miałem racje - argumentow nie masz żadnych.

    Absolutnie:)

    > Co było do udowodnienia

    Jedyne co udowodniłeś, to mądrość i prawdziwość powiedzenia, że "głupiemu
    się ustępuje";) Mam tutaj się droczyć z Tobą ku uciesze gawiedzi?

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 24. Data: 2010-12-14 10:21:29
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Tak sie tylko wtrace w wasza dyskusje. Skoro precle wsrod prawdziwych
    > motocyklistow i stunterow to totalne dno, mochery i obroncy krzyza to na
    > jaki chuj to linkujecie pod swoim serwisem dla prawdziwych motocyklistow?

    Cenny i wiele wnoszący głos do dyskusji;) Do tego najwyższego lotu jeśli
    chodzi o styl i klasę! Widzę, że dotarło do Ciebie 100% przekazu;)

    > PS. Ktory to precel jezdzi w kamizelce? Bo znam paru a zadnego w kamizelce
    > nie widzialem...

    No teraz to już nikt nie jeździ;) A kiedyś widywałem regularnie;)

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 25. Data: 2010-12-14 10:24:23
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-14, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Cenny i wiele wnoszący głos do dyskusji;) Do tego najwyższego lotu jeśli
    > chodzi o styl i klasę! Widzę, że dotarło do Ciebie 100% przekazu;)

    Widzisz, no i o taki poziom dyskusji przyniesiony z waszego czytnika tu
    chodzi. Ale moze jednak mimo klasy i stylu bys sie ustosunkowal do tego?

    > No teraz to już nikt nie jeździ;) A kiedyś widywałem regularnie;)

    No to po co o tym piszesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2010-12-14 10:27:50
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Chlopaki, idzcie sobie dac po razu na jakims "pregierzu" czy innym
    takim, co? ;D

    Arni, jak Cie lubie, tos sie w ten watek wpakowal zupelnie bez ladu
    czy skladu i sie tego teraz czytac nie da nawet, jak kto by chcial sie
    do tej Hiszpanii wybrac :(

    Do Scigacza osobiscie tez nic nie mam - czy kto jeszcze pamieta te
    latka, jak sie jeczalo, zeby ktokolwiek sie do precla przylaczyl? A
    teraz co, mamy dostep na kartki wydawac? Poziom jest taki, jaki calego
    ustrojstwa zwanego "internetem" i lepszy nie bedzie czy z dostepem ze
    Scigacza, czy bez niego.

    Lovza, mi sie pomysl podoba, bardzo nawet, ale czasu brak niestety :
    ( Pomysl wyjazdu, nie te dyrdymaly o ktore sie klocicie, bo trudno
    nawet dojsc ktory z Was czego chce ;) Pisz tylko bez ogonkow, bo
    guglowa bramka tego nie rozkodowuje i w rebusy sie trzeba bawic.

    Pozdrawiam i dajcie na luz :)
    Tomek
    stary (prawiepiernik) precel bez stopki, bom sie wkurzyl i przez gugla
    pisze ;D

  • 27. Data: 2010-12-14 10:27:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Lovtza"
    To nie ma być uliczna wersja Lublinringu z ganianiem na kolanie. Zresztą
    wiele motocykli nie jest predestynowanych do takiej jazdy, więc tutaj sprawa
    jest prosta.

    Boli troche mniej ze jedziecie tam po turystycznic a nie pozapierdalac :).
    No chyba, ze jedzie z Wami Rogal.
    Bawcie sie dobrze - poganiam w tym czasie za Was na nartach bo fun i
    predkosci podobne :)

    Tytus z fabryki

  • 28. Data: 2010-12-14 11:00:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe, czy padnie odpowiedź ?
    > (dlaczego linkują, skoro precle są be i nie teges
    > - przynajmniej w ich mniemaniu).

    Co to za podział? Co to za oni i my? W której grupie ja się łapię?
    Czy jak przeczytam precla przez ścigacza, to jestem "zły oni", a gdy przez
    outlooka to "dobry my"?

    Mówi się, że Kaczyński sztucznie podzielił Polaków, ale wygląda na to, że my
    uwielbiamy się dzielić. Gdzie dwóch Polaków, tam trzy opinie... mądrość
    ludowa wiecznie prawdziwa.

  • 29. Data: 2010-12-14 11:02:04
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    zuzka600f pisze:
> [...]
    >
    > Arni, jak Cie lubie, tos sie w ten watek wpakowal zupelnie bez ladu
    > czy skladu i sie tego teraz czytac nie da nawet, jak kto by chcial sie

    gdyby raczył kiedykolwiek odezwac sie z watku dla tego przeznaczonym to
    bym sie nie wcinał.

  • 30. Data: 2010-12-14 11:03:39
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Czyli jest to zależne od ilości chętnych (to wpływa na koszt transportu
    > motocykli) i szybkości działania (to wpływa na koszt przelotu i rezerwacji
    > noclegów). Całość nie powinna przekroczyć 2500zł.

    Jakoś tak podejrzanie tanio się wydaje. Wstępnie policzyłem sobie
    trzyosobowy wyjazd w stronę Alp i wyszło co najmniej 3500-4000 zł na osobę.
    Bez samolotów i transportu motocykli. Jeśli rzeczywiście Hiszpania wychodzi
    tak tanio - to trzeba poważnie ją rozważyć w przyszłości.