  • 281. Data: 2010-12-17 15:34:06
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s� ch�tni?)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-12-17 11:36, AZ pisze:

    > Musi, ze ten z 1:10 to Tytusa kolega, tylko ten potrafi sie przyznac ze
    > Kawasaki sa najszybsze...
    Hihi w tym czasie byłem już szczęśliwym nieposiadaczem
    GPZ900R,pogoniłem jak zaczął silnik pukać:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 282. Data: 2010-12-17 15:44:06
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    RadoslawFnapisal

    > To może sam się nie napinaj, bo tonie pęknie i nie będzie miał
    > kto tej bramki wyłączyć.

    Bramka zostaje tak czy siak ;)

  • 283. Data: 2010-12-17 15:53:19
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > Piotr Fronczewski kiedys uzył takiego sformułowania: po prostu beton,
    > odporny na wiedzę, trudny do zarąbania.

    Gdybyś wiedział jak wspaniałym wynalazkiem ludzkości jest cement (i w
    konsekwencji beton), jak bardzo posunął ludzkość w rozwoju
    cywilizacyjnym... i jakie niesamowite rzeczy można dzięki niemu zrobić...
    to pewnie byłbyś na tyle inteligentny, aby nie pogrążać się takimi
    przygłupiastymi wywodami!

    > Za to manipulacje faktami ma opanowaną, dobry polityk z niego by był.

    Manipulowanie? Arni, grande amigo, tu nie padły jeszcze żadne konkrety,
    którymi można by manipulować. A już na pewno nie od Ciebie. A tak w ogóle
    to podobno już zrobiłeś EOT;)

  • 284. Data: 2010-12-17 15:59:45
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Ale to jest portal użytkowników. To oni decydują, co tam jest a czego nie
    > ma.

    Ale uzytkownikow chcacych uzywac czytnika mozna liczyc w promilach, nawet
    nie w procentach.

    > Gówno prawda. Ja wiem gdzie trafiam z bramki ścigacza, jak zresztą
    > pozostali także.

    Taaaak? Dajmy na to 16 letnie dzieciaki, ktore pytaja o "dziury w cylindrze"
    na 100% widza roznice miedzy forum sikacza, a grupa precle na Waszym
    portalu.

    IMO na Waszej stronie powinno jak byk pisac, ze:
    1) nie macie nic wspolnego z tworzeniem, ani utrzymywaniem precla
    2) nie macie wplywu na jego zawartosc
    3) posty nie sa moderowane
    4) itd.

    > A na to pytanie Ci nie odpowiem, bo... się nie chce ;)

    Po raz kolejny nie odpowiesz. Najpierw olewka Arniego, bo nie chce Ci sie z
    nim gadac, potem na merytoryczne pytania (np. o zgode do podpiecia sie pod
    grupy newsowe) pada haslo, ze nie musicie bo inni nie pytali. Teraz na
    rzeczowy argument finansowy odpowiadasz, ze Ci sie nie chce.

    Nie odpowiadasz, bo Ci sie nie chce, nie wiesz, czy po prostu nie potrafisz
    przyznac sie, ze zakreciles sie ze sprzecznymi wypowiedziami?

    Mentalnosc wszystkowiedzacego, spolecznika emeryta. Nie i juz. Wiesz
    wszystko lepiej, zamiast gadac powaznie, odpowiadasz aluzjami politycznymi.
    Pracujesz spolecznie i dla Ludu, bo przeciez nic nie zarabiasz, a do
    podpiecia czytnika wybral Cie kolektyw chlopsko-robotniczy, ktory chcial
    dostepu do precla w wygodny i przystepny sposob, a nie potrafil
    skonfigurowac sobie czytnika. Oczywiscie ten kolektyw nie moze uzywac onetu,
    bo tam tylko chamy i prostaki. Tenze kolektyw trafil na strone
    www.scigacz.pl zapewne dlatego, ze w gugla wpisali "porzadny portal
    motoryzacyjny dotyczacy motocykli sportowych".

    Srututu srali muchy bedzie wiosna.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 285. Data: 2010-12-17 16:01:39
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:
> [...]
    > cywilizacyjnym... i jakie niesamowite rzeczy można dzięki niemu
    > zrobić... to pewnie byłbyś na tyle inteligentny, aby nie pogrążać się

    tak jak przewidywałem... zrozumienie tego cytatu przerasta Cie. No ale
    nie dziwne bo moje zarzuty były duzo prostsze a tez nie zrozumiales.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 286. Data: 2010-12-17 16:01:39
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Żenująco nieudolna manipulacja. Po prostu załamka, stary.

    Faktycznie, Twoje manipulacje sa troszeczke bardziej udolne.

    A co to? Juz bez zadnych pozdwien i podpisu? Obrazasz sie czy co?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 287. Data: 2010-12-17 16:05:25
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > No to taki sam kontent dostarczają inni dostawcy usenetu.

    Czekaj, czekaj. Scigacz.pl jest dostawca usernetu?!

    Kurde, chyba przegapilem jakis moment rewolucji tego portalu. Jestescie
    chyba pierwszym na swiecie dostawca usernetu, ktory robi to calkowicie
    bezinteresownie, za darmo.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 288. Data: 2010-12-17 16:09:45
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Szczególnie kapitał ludzki jest tutaj porażający:D

    Masz racje. Robimy straszna wiche, tak straszna, ze zanizamy poziom "S" o
    milion procent.

    Odetnij nas od "S", bosmy niegodni wymawiac tego slowa na "S", stad mowimy
    "sikacz", zeby nikt sie nie polapal, ze bluzgamy nazwe tak szacownego
    portalu wypowiadajac ja naszymi plugawymi paluchami.

    --
    wciaz pzdr:
    Ivam

  • 289. Data: 2010-12-17 16:12:55
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Powiedz ile to jest ta wiekszosc, bo w tym watku to ja widze mniejszosc (2
    > osoby za Twoim zdaniem, 4 przeciwko).

    Większość logicznie myślących:) Wolę dwie rozsądne osoby mające podobne
    zdanie, niż 100 głupich oponentów.

  • 290. Data: 2010-12-17 16:14:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Dec 2010 16:12:55 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > Ivamnapisal

    > Większość logicznie myślących:) Wolę dwie rozsądne osoby mające podobne
    > zdanie, niż 100 głupich oponentów.

    czyli jak zwykle słuchasz tylko klakierów.
    A głupiego delimitera nie potrafisz ustawić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?