    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Date: Thu, 16 Dec 2010 22:07:42 +0000 (UTC)
    <4277efafccac4f6ded58880bff521642$1@grupy.scigacz.pl>
    <iec7iu$gec$1@inews.gazeta.pl>
    <7e8a36e399bc78b109b6abfaa455997a$1@grupy.scigacz.pl>
    <iechpl$kdd$1@news.onet.pl>
    <708f8305531d66ca9bbfe245203ba56b$1@grupy.scigacz.pl>
    <iecjr8$le4$1@inews.gazeta.pl>
    <9143706464782e1aaab7b778e6adef51$1@grupy.scigacz.pl>
    <ied3kc$i7b$1@inews.gazeta.pl>
    <5ae25d4bc136b2175ce82640349a7c90$1@grupy.scigacz.pl>
    <ied995$86o$1@inews.gazeta.pl>
    <c2d83ed041db0b5b9be5cb4ea56642a1$1@grupy.scigacz.pl>
    <iedilf$b87$1@inews.gazeta.pl>

    Arninapisal

    > Pod warunkiem, ze właża Ci w tyłek?

    Bynajmniej;) Nie lubię dupowłazów i w przeciwieństwie do Ciebie nie muszę
    umizgiwać się do innych, aby szukać "zwolenników" twoich racji...

    > sam wartosciujesz co jest argumentem a co nie, udajesz ze nie widzisz
    > tych ktore Ci nie pasują. Poza niskim poziomem scigacza było ich
    > znacznie wiecej, Ty uczepiłes sie tylko tego bo jest trudnomierzalny.

    Czytałeś to co pisałem? Odniosłem się do Twoich wszystkich projekcji. I o
    spamowaniu na precje (że to bzdura), i że kradniemy kontent (że to
    bzdura), że waszymi 1000 postami miesięcznie nabijamy sobie oglądalność
    (to już piramidalna bzdura), oraz że kroimy przy tym na Was jakiś hajs (co
    jest już po prostu absurdem). Temat poziomu użytkowników precli chyba nie
    muszę rozwijać, bo nawet tutejszych nie przekonasz, że precle (a
    przynajmniej część) prezentują cokolwiek więcej niż komentatorzy na
    Onecie. Nie potrafisz powiedzieć jak często ktoś Ci uprzykrza życie
    czytnikiem, jak się to ma do innego rodzaju chamstwa. Zero konkretu. Tylko
    darcie mordy że spamujemy, kradniemy, linkujemy, wrzucamy co nie ma
    związku z rzeczywistością. Ogarnij się trochę, bo czasem lepiej dać mordę
    w kubeł niż brnąć dalej i ośmieszać sie do reszty.

    > na szczescie tylko Ci sie tak wydaje.

    Na szczęście kolego, to znaczna części użytkowników tej grupy sama widzi
    co tutaj odstawiacie i wyciąga własne wnioski. Mam szczerą nadzieję, że
    zdobędziesz się na zwykłe "przepraszam" za bydło które tutaj urządziłeś.

    > usiluje znalezc poczatek problemu z bramką scigacza i jeszcze nie udalo
    > mi sie go namierzyc. Niestety google pokazuje mi nawczesniejszy post z
    > 2006 roku a z jego tresci nie wynika, zeby to był inauguracyjny.

    2006 to prehistoria. Opisz mi problemy z bramką ścigacza w 2010.

    > Czyli przynajmniej od 4 lat jest problem i dopiero teraz ktos zareagował
    > bo został do tego zmuszony.

    Ja nie zostałem do niczego zmuszony. Nie jesteś w stanie zmusić mnie do
    polemiki z Tobą. To ja mogę to łaskawie dla Ciebie zrobić. Doceń to, może
    się czegoś nauczysz. Poza tym, ja na prawdę nie dyskutuję z Tobą na temat
    bramki ścigaczowej. Ja po prostu obnażam głupotę, ślepe zacietrzewienie i
    ciasnotę umysłową. Tyle że na przykładzie tej bramki, równie dobrze
    mógłbym to robić na przykładzie czegoś innego.

    > Własnie odkryłem kolejny zarzut:
    > bramka nie obsługuje canceli postów uzytkownika. To oznacza, ze
    > wyswietla i archiwizuje posty jakie uzytkownik chce wycofac z usenetu i
    > do czego ma niezbywalne prawo.

    O. Potrzeba było rozkręcić dyskusję roku, abyś w końcu napisał coś z
    sensem! Widzisz, nawet Ty dasz radę. Możliwe, że nie ma takiego narzędzia.
    Jutro zapytam informatyków co i jak;)