  • 51. Data: 2009-09-30 08:42:56
    Temat: Re: Felkowisko, podziekowania
    Od: "prusak" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mika" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a5c86ff9-4696-4adf-9345-e3ae37bbb6f8@y36g2000yq
    h.googlegroups.com...

    No wiec problem polegal na tym ze wszystkim sie wydaje ze to byl
    zajaczek a w polskiej wersji jezykowej przerobili go na latajacego
    psa, szukajcie Wujaszka FIDO :)

    A nie jest przypadkiem tak, że to są dwie różne bajki:
    Dobrou noc, strýčku Fido
    http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=Vbg34Z
    3bHno

    pzdr
    prusak

  • 52. Data: 2009-09-30 08:55:49
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 30 Wrz, 10:42, "prusak" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > psa, szukajcie Wujaszka FIDO :)
    >
    > A nie jest przypadkiem tak, że to są dwie różne bajki:

    No to trzeba by aby zrodlo roztrzygnelo czyli tendencyjny organizator,
    poniewaz pytania i odpowiedzi ustalal Felek :)

    pozdr
    Mika
    z potforka

  • 53. Data: 2009-09-30 08:56:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    prusak pisze:

    > A nie jest przypadkiem tak, że to są dwie różne bajki:

    To sa na pewno dwie rozne bajki. Wobec tego proponuje aby pytanie uznac
    za niewazne, jednym odebrac dyplomy i dac innym.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 54. Data: 2009-09-30 09:16:27
    Od: "prusak" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > To sa na pewno dwie rozne bajki. Wobec tego proponuje aby pytanie uznac za
    > niewazne, jednym odebrac dyplomy i dac innym.
    >

    > --
    > Kuczu

    Ja pucharu nie oddam przywiązałem się do niego i gorzka żołądkowa dobrze z
    niego smakuje :P
    A co do pytania to chyba nikt nie odpowiedział więc do wyników rajdu nic nie
    wnosiło

    pusak

  • 55. Data: 2009-09-30 10:52:56
    Od: "Swistak" <a...@j...com.pl>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Na koniec gratuluje wszystkim innym zwyciezcom rajdu. Cieszcie sie, ze
    > wystartowalem tylko w jednej konkurencji :-)
    >
    > pzdr, dr
    > jelonkoyepca/525

    Alo,alo!
    Przylacze sie do podziekowan porajdowych, a w szczególnosci:
    1. Felkowi - za wielkie serce
    2. Prusakowi - za kapitalna nawigacje
    3. Zwycieskiej parze - za to, ze bylo kogo gonic
    4. Pozostalym zawodnikom - za to, ze mieli mniej punktów od nas ;-)
    5. Calemu towarzystwu - za mila zabawe :-)

    Pozdrawiam!
    --
    Swistak

  • 56. Data: 2009-09-30 15:20:49
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    doktorski pisze:
    > badania mozgu zwierza pod katem
    > wscieklizny nie da sie juz zrobic wiec czeka mnie seria szczepien.

    nie no, bez jaj! wyparował mózg zwierza przez 1 dzień? I Ty masz przez
    to dostać serię bolesnych zastrzyków w mięsień piwny (*)?

    Shocking!
    [OT]
    http://www.imdb.com/title/tt0058150/quotes

    (*) - chyba że technologia poszła naprzód od czasów mego pacholęctwa

    --

    pozdr
    pj

  • 57. Data: 2009-09-30 16:30:09
    Od: felkowski <z...@p...onet.pl>

    No to i ja podziękuje
    za to że wam się chciało przyjechać
    za to że chciało się wam pomagać
    z tym zajączkiem to rzeczywiście podpucha była
    też chciałem się dowiedzieć jak się on nazywa ;-)
    tym co się nie podobało dzięki, że głośno o tym nie mówią
    Pozdrawiam felkowski

  • 58. Data: 2009-09-30 17:38:34
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    felkowski pisze:

    > z tym zajączkiem to rzeczywiście podpucha była
    > też chciałem się dowiedzieć jak się on nazywa ;-)

    No Felini, pojechałes po bandzie :)
    Za rok sie i tak spotkamy :)

    pzd

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 59. Data: 2009-09-30 17:39:47
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Piotr pisze:

    > znowu to samo?;]
    > ehh;)

    Dajno ciepoku do siebie jakies namiary :)
    Napisz mi na priva....

    Drutek

  • 60. Data: 2009-09-30 18:14:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    To sa na pewno dwie rozne bajki. Wobec tego proponuje aby pytanie uznac
    > za niewazne, jednym odebrac dyplomy i dac innym.

    Ja uwazam ze nalezy calkowicie uniewaznic rajd, z wszelkimi tego
    konsekwencjami az do zwrotu spozytego alkoholu lacznie

    --
    Tytus
    żółte najszybsze