  • Data: 2017-03-06 21:03:33
    Temat: [Felgi] Renowacja... tanie malowanie.
    Od: LinFanQri <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    W cenie złomu udało mi się kupić ładne, stalowe felgi gdzie rdza
    "dopiero" wychodzi :) Na próbę 1/4 koła potraktowałem papierem ściernym
    o ziarnistości 220, machnąłem czarnym sprayem... i zrobiłem "łał" o_0
    Efekt jak na takie metody chałupnicze jest dla mnie zadowalający. Co
    jeszcze mogę zrobić aby _zahamować_ działanie rdzy?

    a) 2,3,4 razy pomalować felgi sprayem aby na dłużej to wytrzymało?
    b) Na sam koniec jakimś lakierem bezbarwnym je potraktować?
    c) Jakiś "podkład" + spray?
    d) Jeszcze coś innego?

    Mam trochę wolnego czasu oraz dużo chęci. Piaskowanie + malowanie w
    lakierni nie wchodzi w grę... za duże koszty, nie opłaca się. Domyślam
    się, że spray jest rzadki ale nie mam dostępu do aerografu niestety :/