  • 1. Data: 2015-06-12 23:19:08
    Temat: Farnel? o Yes!
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Spotkała mnie pewna niespodzianka ze strony dostawcy.
    Zamówiłem trochę drobiazgów - normalka.
    Konto dalej nie działa jak powinno i są problemy z realizacją zleceń -
    normalka.
    Dostałem wszystko zgodnie z zamówieniem, za wyjątkiem jednej pomylonej
    pozycji - zdarza się, na szczęście bardzo rzadko.

    Teraz ciekawostka, zamówiłem 20 mb nietypowego przewodu i dostałem z
    dwóch lokalizacji jeden kawałek 13mb i drugi 7mb. Znaczy co... mam sobie
    zlutować? :)
    Na domiar złego, te 7mb to właśnie ta jedyna pomyłka, więc mam zlutować
    kabel z nietypową impedancją falową z płaską taśmą wielokolorową :)

    Zdecydowanie dzisiaj mnie rozbawili. Ktoś to przebije?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2015-06-13 10:13:15
    Temat: Re: Farnel? o Yes!
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Znaczy co... mam sobie zlutować? :)

    Tego nie wiem, natomiast z pewnoscia chca, zebys im zaplacil w
    banknotach... pocietych w proporcjach 7/20 i 13/20;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2015-06-13 12:18:59
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Irek.N. napisał:
> [...]
    > kabel z nietypową impedancją falową z płaską taśmą wielokolorową :)
    >
    > Zdecydowanie dzisiaj mnie rozbawili. Ktoś to przebije?

    Bardzo gruby pasażer pewnej linii lotniczej wiedział, że jego tyłek nie
    mieści się na jednym fotelu, więc kupił dwa bilety. Zaznaczył, że to dla
    niego te dwa bilety zresztą trudno tego nie wiedzieć, bo podaje się
    swoje dane. Sprzedano mu te bilety - miejsca nie były obok siebie :-)

  • 4. Data: 2015-06-13 12:33:24
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-06-13 o 12:18, Maciek pisze:

> [...]
    > niego te dwa bilety zresztą trudno tego nie wiedzieć, bo podaje się
    > swoje dane. Sprzedano mu te bilety - miejsca nie były obok siebie :-)

    tylko, ze miejsce wybiera sie podczas odprawy na lotnisku (albo online)
    najwcześniej 23h przed odlotem, a nie podczas zakupu biletu.

    więc fake.

    chyba, ze przyszedł sie odprawić krótko przed odlotem, wtedy mogło już
    miejsc obok siebie nie być.

    @

  • 5. Data: 2015-06-13 12:47:23
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Artur Miller <n...@n...com> napisał(a):
    > tylko, ze miejsce wybiera sie podczas odprawy na lotnisku (albo online)
    > najwcześniej 23h przed odlotem, a nie podczas zakupu biletu.
    > więc fake.

    Podczas zakupu też można wybrać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2015-06-13 15:33:02
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Artur Miller napisał:

> [...]
    >
    > więc fake.
    >
    > chyba, ze przyszedł sie odprawić krótko przed odlotem, wtedy mogło już

    Może to był ten przypadek, może inny:
    http://turystyka.wp.pl/kat,1036545,title,Wielka-Bryt
    ania-otyli-pasazerowie-nie-maja-latwego-zycia,wid,16
    077492,wiadomosc.html?ticaid=11509f

    Po prostu wypadł mi na początku googlania. Akurat tu linia sama kazała
    mu kupić dwa bilety, więc powinni się choć zastanowić po co.
    Opiekun z dzieckiem chodzi po samolocie i prosi o zamianę miejsc? Bez jaj