  • 71. Data: 2010-09-03 19:16:20
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Sep 2010 07:19:05 -0700 (PDT), freddiPL wrote:
    >Jak zadzwoniłem do Strazy Miejskiej żeby podać dane do mandatu
    >spytałem się straznika czemu ten FR jest ustawiony w takim
    >miejscu.Odpowiedz brzmiała dokładnie tak: "Po co? No wie pan po co! A
    >pozatym z PoRD nie będziemy przecież dyskutować.Znak był 5 metrów
    >dalej i tam mógł pan jechac 90 km a przed znakiem 50 km".No i jak mam
    >dyskutować skoro teoretycznie ma racje tylko to nie jest zgodne ze
    >zdrowym rozsądkiem i poczuciem sprawiedliwosci

    Ale jak przestawia znak 5m blizej, to ty znow przyspieszysz wczesniej
    i zalapiesz sie na fote 5m blizej :-P

    Wiem, jest z tego jeden rozsadny wniosek - zlikwidowac te znaki i
    pozwolic wszedzie 90. Na autostradach tez :-P

    J.

  • 72. Data: 2010-09-03 20:24:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 03 Sep 2010 16:19:28 +0200, Arek (G) wrote:
> [...]

    Ale do czego oddelegowac ?
    Ja bym tam diametralnie nie zmienil :-)

    >FR postawiony we właściwym miejscu jest ok. i nikt tego nie neguje.

    Ale zwalniac nadal sie nie chce, moze slupek stoi pusty :-)

    A poza tym czy 40 na drodze _krajowej_ to jest ok ?

    J.

  • 73. Data: 2010-09-03 20:37:23
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze=?ISO=?iso-8859-2?Q?-8859-2=3FQ=3F=5F=3D2E=3D2E=3D2E=3F=3D?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    kamil wrote:

    > To w sumie ciekawe zjawisko - caly kraj jest pelen ekspertow w kazdej
    > dziedzinie, od pilki noznej po bezpieczenstwo na drogach. A tymczasem
    > w pilce kulejemy, bezpieczenstwo drogowe na poziomie Armenii, a z 38
    > milionow geniuszy nie znalazlo sie kilku tysiecy rozgarnietych na
    > stanowiskach?
    >
    > Cuda panie, cuda. ;)

    Ja zawsze uwazalem, ze rozsadni ludzie nie pchaja sie do polityki.
    Nie da sie wprowadzic niektorych potrzebnych ustaw a potem jeszcze
    wygrac wybory. ;]
    Poza tym w sektorze publicznym kokosow sie nie zarobi - chyba, ze by
    sie dossac do gornej czesci piramidy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 74. Data: 2010-09-03 20:38:05
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    SW3 wrote:

    > A jak sobie wybrać społeczeństwo? (bez przeprowadzania się)

    Podzielic na kasty i czesci odebrac prawo glosu. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 75. Data: 2010-09-03 23:36:08
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 03 Sep 2010 08:29:01 +0200, mateoos <m...@w...pl>
    wrote:

    > Bo ludzie, którzy o tym decydują, średnio znają się na robocie.

    A nie wręcz przeciwnie? Nie stoją czasem dlatego, że rentowność
    im wzrasta?

    r.
    _____________

  • 76. Data: 2010-09-03 23:36:17
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 3 Sep 2010 01:03:18 -0700 (PDT), mw
    <m...@g...com> wrote:

    > Jeżdżenie zgodnie z przepisami ruchu drogowego uważasz za
    > kapelusznictwo, ciekawe jak to o Tobie świadczy.

    A jak nazwać stawianie 60km/h na dwujezdniowej wielopasmówce, z
    oddzielonym ruchem pieszym i rowerowym, sygnalizacją, w
    dzielnicy przemysłowej?

    r.
    _____________

  • 77. Data: 2010-09-03 23:36:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 03 Sep 2010 12:15:50 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK]
    <w...@o...pl> wrote:

    > W takich wypadkach przydaje się nawigacja z realnymi ograniczeniami
    > prędkości.

    A nie wystarczyłoby czytelne oznakowanie (np. obszar zabudowany
    mógłby być znakowany dodatkowo innym rodzajem/kolorem linii
    krawędziowej) i rozsądnie wyznaczane limity oraz granice
    obszarów?

    r.
    _____________

  • 78. Data: 2010-09-03 23:36:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 03 Sep 2010 14:46:42 +0200, mateoos <m...@w...pl>
    wrote:

    > Mi to wystarcza, aby zdążyć zapomnieć, jak wygląda mandat. I wcale nie
    > jeżdżę Skodą w kapeluszu :)

    To w buty sobie wsadź swoje opowieści o ,,potrzebie
    przestrzegania przepisów'' skoro sam cwaniaczysz, tylko
    skuteczność masz lepszą.

    r.
    _____________

  • 79. Data: 2010-09-03 23:36:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 03 Sep 2010 14:50:41 +0200, mateoos <m...@w...pl>
    wrote:

    > W takiej sytuacji nie znajdzie się żaden moralista (na marginesie:
    > jestem ZA stawianiem FR, ale przy szkołach, a nie przy pustej drodze).

    Tylko w Polsce na model australijski nie masz co liczyć: będą
    działać w wakacyjne weekendy, o piątej rano.

    > Może jakieś listy, petycje coś pomogą? Nie można wystąpić do gminy/wójta
    > etc. o przeniesienie FR w jakieś sensowniejsze miejsce?

    Gmina ma z tego kasę.

    r.
    _____________

  • 80. Data: 2010-09-04 08:10:06
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    > FR postawiony we właściwym miejscu jest ok. i nikt tego nie neguje. Mowa
    > jest o czymś innym, czego starasz się nie zauważać.

    Nie bój się, zauważam skur*.* w postaci FRów do trzepania kierowców.
    Niestety, przyznaję uczciwie, że nie walczę w żaden sposób z tą głupotą,
    a tylko staram się nie wpaść w zasadzkę. Skoro nie mam czasu pisać
    petycji o zmianę lokalizacji, to również nie tracę czasu na
    rozpamiętywanie każdego mandatu :) Trudno, takie życie - oni chcą nas
    złupić, my staramy się nie dać złapać.