  • 61. Data: 2010-09-03 13:50:55
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: freddiPL <s...@i...pl>

    > Czy coś to zmienia? Przepisów trzeba przestrzegać, albo nie dać się
    > złapać. Skoro ktoś chce być cwaniak i nagina przepisy, a jest cienias i
    > daje się złapać, to pretensje może mieć tylko i wyłącznie do siebie.

    Ja staram się jeżdzić zgodnie z przepisami ale fotoradar ustawiony dla
    kasy a nie dla bezpieczenstwa złapał i mnie.
    Olesno,wylot w kierunku Katowic bodajrze.Całe miasto przejechałem jak
    bozia przykazała 50 km/h,Widze 30 metrów znak koniec obszaru
    zabudowanego.Zabudowań zadnych nie ma już od dobrych stu metrów.Auto
    mam szybkie wiec na tych 30 metrach szybkośc wzrosłą mi o 32
    km.Okazało sie że 5 metrów przed znakiem, na wysokim słupie jest
    fotoradar i zrobił mi zdjecie 82/50. I niech mi jakis moralista powie
    ze znaków trzeba przestrzegac i że radary zmniejszaja liczbe wypadkow.
    Koniec Olesna powinien byc 100 metrow blizej a nawet gdyby to jakie
    zagrozenie spowodowalem zwiekszajac szybkosc 30 metrow przez koncem
    obszaru zabudowanego ktory i tak nie byl zabudowany ?

  • 62. Data: 2010-09-03 14:09:37
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze=?ISO-8859-2?Q?_=2E=2E=2E?=
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Rafał Grzelak" <n...@d...com> wrote in message

    > Nie ma to jak wierzyc w to, ze ci na gorze wiedza co robia. ;>

    To w sumie ciekawe zjawisko - caly kraj jest pelen ekspertow w kazdej
    dziedzinie, od pilki noznej po bezpieczenstwo na drogach. A tymczasem w
    pilce kulejemy, bezpieczenstwo drogowe na poziomie Armenii, a z 38 milionow
    geniuszy nie znalazlo sie kilku tysiecy rozgarnietych na stanowiskach?

    Cuda panie, cuda. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 63. Data: 2010-09-03 14:13:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Można też się wyposażyć w antyradar i jeszcze ostrzegać innych mając przed
    > oczami 500zł wypadające z gminnej kasy za każdym błyskiem światęł

    Lepiej nie jazda na swiatlach daje miliony zysku lobby naftowo-jakiemustam,
    pomysl co zrobisz zapalajac dlugie!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 64. Data: 2010-09-03 14:46:42
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-03 13:39, Artur Frydel pisze:

    > No to oświeć nas, Mistrzu :-)
    > Serio. Może masz jakieś patenty których jeszcze nie znam.

    O rany... skąd się tacy ludzie biorą?

    CB radio, nawigacja z wgranymi FR, mruganie kierowców jadących z
    naprzeciwka.

    Naprawdę nigdy o tym nie słyszałeś?

    Mi to wystarcza, aby zdążyć zapomnieć, jak wygląda mandat. I wcale nie
    jeżdżę Skodą w kapeluszu :)

    A jak gdzieś nadzieję się na FR i przyjdzie mi zapłacić, to po prostu to
    zrobię, bez wypłakiwania się przed publicznością.

  • 65. Data: 2010-09-03 14:50:41
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-03 13:50, freddiPL pisze:

    > Koniec Olesna powinien byc 100 metrow blizej a nawet gdyby to jakie
    > zagrozenie spowodowalem zwiekszajac szybkosc 30 metrow przez koncem
    > obszaru zabudowanego ktory i tak nie byl zabudowany ?

    W takiej sytuacji nie znajdzie się żaden moralista (na marginesie:
    jestem ZA stawianiem FR, ale przy szkołach, a nie przy pustej drodze).
    Może jakieś listy, petycje coś pomogą? Nie można wystąpić do gminy/wójta
    etc. o przeniesienie FR w jakieś sensowniejsze miejsce?

  • 66. Data: 2010-09-03 14:54:27
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-03 12:43, MZ pisze:
    > To jest zwyczajnie zorganizowany proceder wyciągania
    > pieniędzy od przejezdnych. Kiedyś to się myto nazywało, zamiast FR
    > byłaby rogatka z dwoma drabami z pałkami. Ale dziś byłoby "niezgodne z
    > konstytucją" więc wymyślili inny, legalny sposób.

    To już zalatuje teorią spiskową, chociaż pewnie coś w tym jest :)

    Prawdą jest również, że gdyby zlikwidować FR i oddelegować suszących
    funkcjonariuszy to wielu z nas pewnie zmieniłoby diametralnie swój styl
    jazdy... nieprawdaż panowie? ;)

  • 67. Data: 2010-09-03 16:19:05
    Od: freddiPL <s...@i...pl>

> [...]
    > Może jakieś listy, petycje coś pomogą? Nie można wystąpić do gminy/wójta
    > etc. o przeniesienie FR w jakieś sensowniejsze miejsce?

    Jak zadzwoniłem do Strazy Miejskiej żeby podać dane do mandatu
    spytałem się straznika czemu ten FR jest ustawiony w takim
    miejscu.Odpowiedz brzmiała dokładnie tak: "Po co? No wie pan po co! A
    pozatym z PoRD nie będziemy przecież dyskutować.Znak był 5 metrów
    dalej i tam mógł pan jechac 90 km a przed znakiem 50 km".No i jak mam
    dyskutować skoro teoretycznie ma racje tylko to nie jest zgodne ze
    zdrowym rozsądkiem i poczuciem sprawiedliwosci

  • 68. Data: 2010-09-03 16:19:28
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-03 14:54, mateoos pisze:

> [...]
    >
    > Prawdą jest również, że gdyby zlikwidować FR i oddelegować suszących
    > funkcjonariuszy to wielu z nas pewnie zmieniłoby diametralnie swój styl

    FR postawiony we właściwym miejscu jest ok. i nikt tego nie neguje. Mowa
    jest o czymś innym, czego starasz się nie zauważać.

    A.

  • 69. Data: 2010-09-03 16:21:41
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-03 13:34, ? pisze:

    > 6) Olac i starac nie dac sie zlapac.

    oraz płacić za przekroczenie 20km w szczerym polu, ponieważ ktoś
    wymyślił, że wiocha gdzie są 3 chaty na krzyż, to musi być min 5km teren
    zabudowany.

    A.

  • 70. Data: 2010-09-03 18:16:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-09-03 10:49, Artur(m) pisze:

    > Dobrze, że określiłeś się jako "prawdziwy lewak"
    > to Cię własciwie określa. Nie trzeba komentarzy

    Piłeś - nie jedź.

    Komu odpowiadasz ?

    6008