  • 1. Data: 2013-05-28 10:30:52
    Temat: FA5315 -zmiana napiecia przetwornicy
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    Mam pytanie dotyczące tego scalaczka pracującego w przetwornicy. Z noty
    katalogowej wnioskuję, że aby delikatnie powiedzmy z 12,V podniesc napięcie
    wyjsciowe na 14V, trzeba pomajstrowac przy sterowaniu feedback. Czy dobrze
    myslę? Generalnie po stronie wtornej jest TL 421 sterujacy transoptorem
    podlaczonym stroną tranzystora wlasnie do nozki feedback po stronie
    pierwotnej. Nie jestem za mocny w przetwornicach , stąd moje pytanie. Cala
    zabawa ma sie odbyc na starym zasilaczu od grubej PS2