  • 31. Data: 2011-04-10 21:27:57
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-04-10 23:12, Robert Rędziak pisze:

    > No to nie oglądaj.

    No i właśnie dla tego lubię TV, że ma wyłącznik.

    > Potem zmienia się regulamin, zmienia się wszystko i jest płacz,
    > że za dużo wyprzedzania, itp, etc...

    Przeczytaj ze zrozumieniem.
    Nie, że za dużo wyprzedzania ale że jest to sztuczne.

  • 32. Data: 2011-04-10 21:29:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 20:05:58 +0300, MMS wrote:
    >A mi się wydawało, że ktoś trzeci o tym decydował. Kierowca mógł tego
    >użyć lub nie ale w wyznaczonych ramach czasowych.
    >A jeśli tak, to to jest wielkie G a nie wyścigi.

    No wiesz - a jakby tak pozwolic na NOS, ale ograniczyc pojemnosc
    butli. Kazdy moze uzywac kiedy chce, ale na dlugo nie starczy :-)

    J.

  • 33. Data: 2011-04-10 21:43:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 10 Apr 2011 21:29:27 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No wiesz - a jakby tak pozwolic na NOS, ale ograniczyc pojemnosc
    > butli. Kazdy moze uzywac kiedy chce, ale na dlugo nie starczy :-)

    Ale przecie jest trochę serii gdzie w podobnej sytuacji możesz
    np właczyć overboost.

    Metoda byłaby prosta: zabanować tarcze z kompozytów, narzucić
    regulaminem prostą, prymitywną aerodynamikę, zmniejszyć
    przyczepność, by wyjazd poza linię wyścigową nie powodował aż
    takiej straty i zabanować sekwencyjne/półautomatyczne skrzynie
    biegów. Tylko że zaraz będzie płacz, że ograbia się
    ,,najbardziej zaawansowaną technicznie serię wyścigową'' [1] z
    jej przewagi technicznej.

    r.

    [1] -- którą od dawna nie jest.
    _____________

  • 34. Data: 2011-04-10 21:51:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 10 Apr 2011 21:43:48 +0300, MMS <n...@S...interia.pl>
    wrote:

    > Wystarczy, że się zbliży i może odpalić odrzutowca, a broniący może
    > tylko patrzyć jak się oddala.

    Oglądałeś, czy tylko tak wstrząsasz powietrze?

    r.
    _____________

  • 35. Data: 2011-04-10 21:52:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-10 21:43, Robert Rędziak pisze:

    > Ale przecie jest trochę serii gdzie w podobnej sytuacji możesz
    > np właczyć overboost.

    Ale to ma sens, bo wynika z pewnych technicznych ograniczeń, a nie
    sztucznie wymuszonego i sterowanego komputerowo systemu bonusów-ograniczeń.

    Niech zrobią w F1 nielimitowany KERS - zarówno co do mocy silnika
    elektrycznego, pojemności akumulatorów i dowolności używania.
    Raz że będzie "fajniej", dwa że się pchnie technologie do przodu.

    Niech dopuszczą stosowanie chociażby takiego NOS z limitem pojemności
    zbiornika, ale bez limitu używania.

    Będą wyścigi samochodów i kierowców, a nie jakieś "szachy".

  • 36. Data: 2011-04-10 22:08:58
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 10 Apr 2011 21:52:48 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Ale to ma sens, bo wynika z pewnych technicznych ograniczeń, a nie
    > sztucznie wymuszonego i sterowanego komputerowo systemu bonusów-ograniczeń.

    I myślisz, że A1GP/F2 sobie ,,power pass button'' używać do
    woli?

    > Niech zrobią w F1 nielimitowany KERS - zarówno co do mocy silnika
    > elektrycznego, pojemności akumulatorów i dowolności używania.
    > Raz że będzie "fajniej", dwa że się pchnie technologie do przodu.

    Trzy: koszty pójdą tak w górę, że znów będzie Ferrari i tło, bo
    FIAT ma wręcz nieograniczony, w porównaniu do innych, mieszek.

    > Będą wyścigi samochodów i kierowców, a nie jakieś "szachy".

    F1 od dawna jest rodzajem szachów spalinowych. Jeśli Ci to nie
    odpowiada, nie oglądaj.

    r.
    _____________

  • 37. Data: 2011-04-10 22:12:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 10 Apr 2011 21:58:38 +0300, MMS <n...@S...interia.pl> wrote:

    > Nie bawi mnie oglądanie zdalnie sterowanych przez sędziów resorówek :)

    No to nie oglądaj.

    Najpierw wszyscy płaczą, że w F1 nic się nie dzieje, że nie ma
    wyprzedzania, że zmiany pozycji odbywają się w boksach, że
    Pietrow blokuje przez wiele okrążeń Alonso, a MSC łomocze
    wszystkich przez kilka lat z rzędu.

  • 38. Data: 2011-04-10 22:13:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Ale to ma sens, bo wynika z pewnych technicznych ograniczeń, a nie
    > sztucznie wymuszonego i sterowanego komputerowo systemu bonusów-ograniczeń.

    I myślisz, że A1GP/F2 można (było) ,,power pass button'' używać
    do woli?

  • 39. Data: 2011-04-10 22:50:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 10 Apr 2011 22:27:57 +0300, MMS <n...@S...interia.pl>
    wrote:

    > Przeczytaj ze zrozumieniem.
    > Nie, że za dużo wyprzedzania ale że jest to sztuczne.

    Ograniczenia regulaminowe też mogą być sztuczne, bo przeczą
    zasadzie ,,szybciej, wyżej, dalej'' i ,,nieskrępwanemu
    rozwojowi'' i co z tego?

    r.

  • 40. Data: 2011-04-10 23:35:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 21:04:28 +0200, Rychu wrote:
    >Wracając do tematu. Jest to tak samo debilny pomysł jak doliczanie
    >punktów "za wiatr" w skokach narciarskich. To po prostu niszczy ten
    >sport.

    Nie bardzo, loteria z wiatrem tez go niszczyla.
    A takze czekanie na sprzyjajacy.

    J.