  • 31. Data: 2012-03-21 10:10:46
    Temat: Re: Expert o drzwiach Konraka
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > I policją która stosowanie wyceniła postawę autobuśnika, o
    > czym łaskawie chcesz zapomnieć...

    Od kiedy to bezgranicznie ufasz werdyktom niedouczonych
    policjantów? ;-)

    > Twoje widzimisie prawa nie stanowi,

    Póki co Twoje także. Na szczęście ;-)

    > pan expierd tłumaczący że każdy musi wiedzieć o
    > zachodzeniach autobusu również.

    Dla Ciebie każdy kto mówi inaczej niż Ty jest idiotą,
    expierdem, kapeluszem itd... ;-))

    > Rozstrzygnięcie chyba Cię nie do końca interesuje, bo już
    > miało miejsce, ale jakoś o tym nie wspominasz....

    A jakie jest to rozstrzygnięcie wg Ciebie? To że się
    dogadali?

  • 32. Data: 2012-03-21 10:11:54
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Tyle, że ten co rozstrzyga "rozstrzygnął" jak ja, ba,
    > sprawca się z tym
    > zgodził. Niesamowite!

    Tyle że ta zgoda została prawdopodobnie wynegocjowana poza
    nim :-).

  • 33. Data: 2012-03-21 11:19:10
    Temat: Odp: Expert o drzwiach Konraka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Od kiedy to bezgranicznie ufasz werdyktom niedouczonych policjantów? ;-)

    Nie ufam.
    Ale nietrafionym opiniom w necie jakoś jeszcze mniej.

    > Dla Ciebie każdy kto mówi inaczej niż Ty jest idiotą, expierdem,
    > kapeluszem itd... ;-))

    Jeśli mówi jak idiota, expierd i kapelusz - to i owszem.

    > A jakie jest to rozstrzygnięcie wg Ciebie?

    Ten mandat kończy sprawę.

  • 34. Data: 2012-03-21 11:28:50
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin Sebastian Kaliszewski

    > Obojętne. Jak stał, to było w sam raz.

    ROTFL! Ty też jak wysiadasz po zaparkowaniu przy chodniku to przybliżasz drzwi
    na 10cm do dużego pojazdu uczestniczącego w ruchu?

    > Nawet gdyby ruszył, to nic by się
    > nie stało.

    Jesteś motocyklistą? ;)

    > Problem pojawił się gdy zaczął wykonywać na ślepo manewr
    > skrętu.

    "Patrz w lusterka, rozejrzyj się dwa razy. Pierdołowaci celebryci są wszędzie!"

    > Brak związku.

    > Nigdzie ich nie wetknął, pojazd stał, miejsce było,

    Jesteś motocyklistą? ;)

    > potem zaczął ruszać,
    > nadal było, a "znikło" dopiero gdy zaczął wykonywać na ślepo manewr
    > skrętu.

    Tak, oczywiście na ślepo. ROTFL!

    > No i to z tego, że do kolizji doprowadził wykonywany na ślepo przez
    > kierowcę autobusu manewr skrętu.

    Nie. Do kolizji doprowadziło przykładanie drzwi do pojazdu uczestniczącego w (a
    nie włączającego się do) ruchu.

    > Dokładnie, ale nie tylko z przodu, ale też z boku.

    Sprawdzanie czy jakiś baran nie włazi mu pod tylko koło gdy on jest w ruchu (nie
    włącza się do ruchu z przystanku, drzwi nie otwierał, nic takiego).

    > Brak związku.

    Ależ jak najbardziej. Musiał skręcić bo pas zablokowali. Na zakazie zresztą.

    BTW. niezdrowo podniecasz się reklamową ustawką.

    \SK

  • 35. Data: 2012-03-21 11:29:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek wrote:
    > W dniu 2012-03-21 00:02, to pisze:
    > {...}
    > [...]
    > [...]
    >
    > [...]
    >

    > Coś Ci się zacięło. Tak przy okazji skąd wiesz, że ten manewr był "na
    > ślepo" i skąd wiesz, że skręcał tak sobie a nie omijał czegoś itp.

    Przecież wiadomo że omijał. Wiadomo nawet co omijał: wóz TVNu filmujący wszystko
    z przodu :)

    pzdr
    \SK

  • 36. Data: 2012-03-21 11:37:39
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > I co z tego? Autobus stał.

    Autobus wg prawa był w ruchu (nie włączał się do ruchu).

    \SK

  • 37. Data: 2012-03-21 12:17:11
    Temat: [ort] Re: Expert o drzwiach Konraka
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-20 14:43, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > pojast

    Rozumiem, że ty siedzisz w pojeście i wysiadasz z pojastu?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 38. Data: 2012-03-21 12:19:47
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-20 16:40, Arek pisze:

    > Co tam koszt drzwi biorąc pod uwagę fakt, że ten filmik widzieli chyba
    > już wszyscy. Dość tania reklama programu.

    Zajebista reklama. Przyjedzie Kornacki do komisu pożyczyć auto do testu,
    a właściciel?

    "Panie, ale najpierw kaucja, bo znowu drzwi autobusem upierdolisz"

  • 39. Data: 2012-03-21 13:03:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > Autobus wg prawa był w ruchu (nie włączał się do ruchu).

    ROTFL. Co Ty palisz? Autobus stał. Otwarte drzwi nie przeszkadzały jak
    stał. Nie przeszkadzał nawet jak ruszył. Zaczęły przeszkadzać dopiero gdy
    zaczął na ślepo skręcać.

  • 40. Data: 2012-03-21 13:03:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Coś Ci się zacięło. Tak przy okazji skąd wiesz, że ten manewr był "na
    > ślepo"

    Po tym, że zawadził o drzwi.