  • 1. Data: 2012-06-22 01:58:37
    Temat: Euro: Jakie polskie firmy zyskały na Euro 2012 ?
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Przy uzasadnianiu nakładów na organizację imprezy na początku zachwalono
    szansę dla polskich firm na promocję. Jest jak zawsze, Tuskowi się nic nie
    udało, próbował coś tam przepchać Wiedźmina wciskając go Obamie, a tu nie
    widać Polskich firm promujących się na Euro. A są bankructwa. Przy Euro
    zbankrutowała DSS, firma dostarczająca surowce skalne. PBG SA wykonawca
    stadionów zaczął notować 3 krotnie większe długi odkąd firma się podjęła
    inwestycji. I czwartego czerwca PBG z innymi spółkami grupy Hydrobudowa Polska
    i Aprivia złożyły wniosek o upadłość. A dwa dni temu o upadłość złożyły
    wniosek kolejne 8 firm grupy PBG: Metorex, KWG, PBG Technologia, PBG Energia
    oraz Strateg Capital. TVP szeroko o tych upadłościach informuje ;) Zagrożeni
    są bankructwami też podlegli mniejsi wykonawcy. Stąd przedwczoraj protesty pod
    Sejmem w Warszawie. Chodzi też o reklamy emitowane w czasie transmisji w całej
    Europie i okazję do promocji polskiej firmy. O jakiej się mówiło w tv, że będą
    szansą dla polskich firm i że po to organizujemy Euro dla wypromowania jednej
    marki. Ile polskich firm skorzystało z tej szansy? Odpowiedź zero. Przy
    organizacji promują się firmy z USA, Korei Południowej, Coca-Cola, Powerade
    (też Coca-Cola), Kia, Hyundai, McDonalds, Carlsberg z Danii. Polskich firm nie
    ma w reklamach.

    Z Euro są upadki i koszty, wyliczenia pokazują, że a infrastrukturę Euro na
    każdego Polaka przypadło 2 tysiące złotych. A rachunki za Euro będą rosły.
    Jest też kwestia nie wybudowanej elektrowni atomowej dającej tani prąd.

  • 2. Data: 2012-06-22 02:05:25
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Bankier.pl 19 czerwiec 2012: "Kolejne spółki z grupy PBG wnioskują o upadłość
    układową"
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kolejne-spolki-z-gru
    py-PBG-wnioskuja-o-upadlosc-ukladowa-2572651.html

  • 3. Data: 2012-06-22 05:39:05
    Temat: Re: Euro: Jakie polskie firmy zyskały na Euro 2012 ?
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Marcin Rolicki napisał:
    > Przy uzasadnianiu nakładów na organizację imprezy na początku zachwalono
    > szansę dla polskich firm na promocję. [...]

    A jaki to ma związek z tematyką grupy?

  • 4. Data: 2012-06-22 06:20:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-22 05:39, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A jaki to ma związek z tematyką grupy?

    bo wszystkie wiadomości bierze z telewizji?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-06-22 06:33:58
    Od: " Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> napisał(a):

    > U=BFytkownik Marcin Rolicki napisa=B3:
    > achwalono
    >
    > A jaki to ma zwi=B1zek z tematyk=B1 grupy?

    Pędząca żarówka z prędkością światła. No zbliżoną do prędkości światła.
    To jest trochę pytanie prowokacyjne, ale trudno jest dywagować o
    czarnych dziurach, jeśli się nie jest w stanie rozwiązać ogólnych
    zagadnień fizycznych. Wszyscy niby rozumieją teorie względności mimo
    wszystko podążają utartymi szlakami podając te same przykłady. Wyobraźmy
    sobie jest noc, stoimy na ziemi, a przed naszymi oczami od prawej do
    lewej pędzi olbrzymia żarówka, świeci i przyspiesza. Najpierw jest to 0c
    potem 0,5c a po dwóch sekundach prędkość żarówki dochodzi do 0,99c. Co
    zobaczymy? Czy prędkość odchodzenia światła (czoła fali) od żarówki
    będzie w pewnym momencie 1,99c? Czy stojąc na ziemi zobaczymy, że
    żarówka się skurczy? A jeśli nie 1,99c, to dlaczego nie 1,99c? Jakie
    procesy fizyczne będą zachodziły przy emitowaniu światła przez pędzącą
    żarówkę? Bo załóżmy, że czarna dziura wiruje, więc zgodnie z STW
    prędkość obwodowa (przy założonej średnicy czarnej dziury) nigdy nie
    mogłaby przekroczyć prędkości światła. Więc naturalnie materia
    zapadałaby się do środka

  • 6. Data: 2012-06-22 09:08:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-06-22 01:58, *Marcin Rolicki* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    Durny, ty durny:
    http://www.eostroleka.pl/luba/dane/pliki/sport/blasz
    czykowski.jpg

    I nie zmieniaj adresu
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2012-06-22 09:38:11
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Pędząca żarówka z prędkością światła.....

    Nie masz większych problemów?

  • 8. Data: 2012-06-22 09:38:57
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 22.06.2012 01:58, Marcin Rolicki wrote:
> [...]
    > zbankrutowała DSS, firma dostarczająca surowce skalne. PBG SA wykonawca
    > stadionów zaczął notować 3 krotnie większe długi odkąd firma się podjęła

    Tak czytam i mysle WTF? Dopiero co przegladalem pl.pregierz...
    Ale widze, ze to troll lokals ;)
    fuut

    --
    Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id

  • 9. Data: 2012-06-22 21:50:45
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > A jaki to ma związek z tematyką grupy?

    Czy "Wiadomości" w TVP Info, właściwie "Wiadomosti" oraz Info Dziennik z TVP
    Info. czy to są programy telewizyjne? Właśnie rozmawiamy o cenzurze w TVP i
    emitowania specjalnych materiałów kreujących sukces Euro 2012. Przypomnę
    Kraśko nie wyemitował materiału o skazaniu szefa UOP Siemiątkowskiego z SLD za
    bezprawne aresztowanie prezesa Orlenu. Zatem preparowanie w Warszawie na całą
    Polskę specjalnie podanych materiałów jest faktem. I to ma miejsce w przypadku
    Euro.

  • 10. Data: 2012-06-23 11:11:33
    Od: Mane <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-22 01:58, Marcin Rolicki pisze:> Przy uzasadnianiu
> [...]
    > stadionów zaczął notować 3 krotnie większe długi odkąd firma się podjęła
    > inwestycji. I czwartego czerwca PBG z innymi spółkami grupy

    Widac co to za firmy, skończy się byle jakość i dojenie budżetu. Skoro
    Hydrobudowa nie ma pracowników i sprzętu to po co staruje w takim
    przetargu, wiadomo po to, żeby wydoić kasę i zlecić pracę innym firmom.