eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaEuro: Jakie polskie firmy zyskały na Euro 2012 ?Euro: Jakie polskie firmy zyskały na Euro 2012 ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Euro: Jakie polskie firmy zyskały na Euro 2012 ?
    Date: Thu, 21 Jun 2012 23:58:37 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <js0cfd$ei$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340323117 466 172.20.26.238 (21 Jun 2012 23:58:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jun 2012 23:58:37 +0000 (UTC)
    X-User: mn.rolicki
    X-Forwarded-For: 83.10.239.110
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:273730
    [ ukryj nagłówki ]

    Przy uzasadnianiu nakładów na organizację imprezy na początku zachwalono
    szansę dla polskich firm na promocję. Jest jak zawsze, Tuskowi się nic nie
    udało, próbował coś tam przepchać Wiedźmina wciskając go Obamie, a tu nie
    widać Polskich firm promujących się na Euro. A są bankructwa. Przy Euro
    zbankrutowała DSS, firma dostarczająca surowce skalne. PBG SA wykonawca
    stadionów zaczął notować 3 krotnie większe długi odkąd firma się podjęła
    inwestycji. I czwartego czerwca PBG z innymi spółkami grupy Hydrobudowa Polska
    i Aprivia złożyły wniosek o upadłość. A dwa dni temu o upadłość złożyły
    wniosek kolejne 8 firm grupy PBG: Metorex, KWG, PBG Technologia, PBG Energia
    oraz Strateg Capital. TVP szeroko o tych upadłościach informuje ;) Zagrożeni
    są bankructwami też podlegli mniejsi wykonawcy. Stąd przedwczoraj protesty pod
    Sejmem w Warszawie. Chodzi też o reklamy emitowane w czasie transmisji w całej
    Europie i okazję do promocji polskiej firmy. O jakiej się mówiło w tv, że będą
    szansą dla polskich firm i że po to organizujemy Euro dla wypromowania jednej
    marki. Ile polskich firm skorzystało z tej szansy? Odpowiedź zero. Przy
    organizacji promują się firmy z USA, Korei Południowej, Coca-Cola, Powerade
    (też Coca-Cola), Kia, Hyundai, McDonalds, Carlsberg z Danii. Polskich firm nie
    ma w reklamach.

    Z Euro są upadki i koszty, wyliczenia pokazują, że a infrastrukturę Euro na
    każdego Polaka przypadło 2 tysiące złotych. A rachunki za Euro będą rosły.
    Jest też kwestia nie wybudowanej elektrowni atomowej dającej tani prąd.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: