  • Data: 2009-11-07 10:00:10
    Temat: Etui z magnesem a telefon
    Od: marcin88 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kończy mi się umowa i zamierzam kupić telefon.
    Wybór padł na model z ekranem dotykowym i wi-fi.
    Jako że zawsze używam pokrowców do telefonów dzięki którym są one
    bardziej zadbane i tym razem zacząłem przeglądać internet.
    Znalazłem etui zamykane na magnes.
    I tu pytanie czy magnes nie zakłóci pracy wi-fi albo nie zepsuje czegoś
    w wnętrzu telefonu w szczególności zależy mi na tym czy ekran dotykowy
    na tym nie ucierpi. Nigdy nie miałem takiego dylematu.