  • 11. Data: 2012-11-28 10:55:33
    Temat: Re: Enduro dla konusów
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-28, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Nie jezdzilem to nie wiem :) Wiadomo ze przeszkody, rowy, belki, to
    > bedzie sporo trudniej tym lyknac. No ale cos za cos.

    A po brzozie tym przejade czy nie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-11-28 11:02:55
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A po brzozie tym przejade czy nie?

    ale tylko ruskim moturem

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2012-11-28 11:04:31
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > ale tylko ruskim moturem

    Też są na 19" w takim razie też dasz radę

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2012-12-01 11:43:11
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Nic nie dygaj, bierz jak leci, sie nauczysz
    http://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic&feature=p
    layer_embedded

  • 15. Data: 2012-12-07 10:50:00
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 27 Nov 2012 08:19:19 +0100) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zapytaj Piotrka Klimka czy sprzedal te mu dalem do detka. Ja dostalem
    > dwa komplety od poprzedniego wlasciciela. :)
    > Zreszta to nie jest zbyt kosmiczna technologia, byleby znac wymiary to
    > Ci wytna laserem w okolicy.

    Mogę je sprzedać nawet w zestawie razem z motocyklem :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 16. Data: 2012-12-08 17:21:05
    Od: piston998 <patryk199830@_NOSPAM_vp.pl>

    kapec napisal

    > Nic nie dygaj, bierz jak leci, sie nauczysz
    > http://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic&feature=p
    layer_embedded

    Yamaha yz 85 ;)