  • 21. Data: 2013-02-09 17:31:06
    Temat: Re: Emeryci sprawcami wypadków?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    > Teraz to sobie odnieś do liczby prowadzących oraz osobno do kilometrów
    > przejechanych przez tych prowadzących a także jakimi drogami poruszali
    > się.
    > Inaczej to zwykłe pierdoły są.

    ale jakie to ma znaczenie ile kto przejechal kilometrow.
    --
    Zupełnie podstawowe, ale do tego akurat nie trzeba statystyki.

    Przeciez
    TIRowiec nie jest uznawany w sadzie za mniej winnego wypadku bo duzo
    jezdzi
    --
    Chodzi o tego, który jeszcze nie spowodował wypadku, że musi jeździć by go
    spowodować, inaczej te procenty dają tylko udział poszczególnych grup w

  • 22. Data: 2013-02-09 17:31:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com>

    > Teraz to sobie odnieś do liczby prowadzących oraz osobno do kilometrów
    >
    > przejechanych przez tych prowadzących a także jakimi drogami poruszali
    > się.

    Czy proponujesz zebysmy mieli obowiazek deklarowania ilosci przejechaych
    kilometrow (bo skad Policja mialaby miec taka informacje)? I jak to bedziesz
    sprawdzal?
    --
    Nie, pokazuję tylko jak głupia jest ta statystyka

  • 23. Data: 2013-02-09 17:38:56
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    nie ma podstawowego znaczenia, bo przeciez jezeli spowodujesz wypadek
    to nikt ci nie zlagodzi wyroku tylko dlatego ze duzo jezdzisz

  • 24. Data: 2013-02-09 18:28:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    > nie ma podstawowego znaczenia, bo przeciez jezeli spowodujesz wypadek
    > to nikt ci nie zlagodzi wyroku tylko dlatego ze duzo jezdzisz

    Nie wiem o czym Ty piszesz. Każdy rozumie, że prowadzenie pojazdu to
    umiejętność praktyczna, czyli doświadczenie gra zupełnie podstawową rolę.
    Trzeba jednak dodatkowo mieć dużą sprawność sensoryczną i intelektualną
    które z wiekiem obniżają się.

  • 25. Data: 2013-02-09 19:17:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 9 Feb 2013 15:23:50 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Dzisiaj ?!

    Oczywiście.
    Tak patrząc na praktykantów których mamy tłumy to mało który przyjeżdża
    samochodem. Za to wśród tych już pracujących niewielu nie ma samochodu.

    Samochód to jednak jest właśnie to co się kupuje jak się ma jakieś
    konkretne dochody.

  • 26. Data: 2013-02-09 19:51:12
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Fri, 08 Feb 2013 23:39:56 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Ale nikt tu o starszych nie pisze, to Iglo tak zinterpretowal moje
    > slowa: "pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa". A na to juz nie
    > mam wplywu.

    Dziadek w Aveo był tylko barwnym przykładem kapelusza, dalej już poszło z
    mocą PMSu :-).

  • 27. Data: 2013-02-09 21:33:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Friday, February 8, 2013, 10:04:50 PM, you wrote:

    > W nawiązaniu do ostatnich dyskusji, jak to bystrzy mistrzowie w kwiecie
    > wieku, ze świetnym refleksem i doświadczeniem muszą uważać na starych
    > ślepców którzy są ponoć niezwykle niebezpieczni.
    > źródło:http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/
    47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html
    > http://img844.imageshack.us/img844/6217/wypadki2011.
    jpg
    > Wskaźniki zdecydowanie mówią same za siebie, kto i ile generuje zabitych
    > i wypadków. Więc może jednak odrobinę pokory, albo morda w kubeł?

    Znasz zasadę GIGO? Jak wprowadzisz śmieci, to dostaniesz śmieci.
    Ja wiem, że trudno, ale spróbuj oszacować choć, ile km rocznie średnio
    przejeżdżają ludzie w wieku 60+ a ile w w wieku 25-39.

    Ja przestałem jeździć dużo 6 lat temu. Jeżdżę teraz rocznie tyle, ile
    kiedyś miesięcznie. Na dokładkę prawie w ogóle nie ruszam się w trasy.
    I widzę rażącą degradację własnych możliwości. Wcale nie uważam, że
    teraz, gdy jeżdżę jak ostatni kapelusznik, jestem na drodze
    bezpieczniejszy niż 10 lat temu, gdy jeździłem jak naćpany
    przedstawiciel handlowy (uprzedzając: nie ćpałem i nie byłem
    przedstawicielem handlowym).

    Jak tak dalej pójdzie, to za parę lat chyba przyjdzie oddać prawo
    jazdy. Na razie wypracowuję techniki zmuszające do koncentracji na
    jeździe, pomimo jazdy w tempie znudzonego ślimaka. Zacząłem głośno
    opisywać wszystkie znaki drogowe, które widzę oraz innych uczestników,
    łącznie z pieszymi. I jakoś spać się odechciewa a czasem bywa zabawnie
    ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-02-09 21:45:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Friday, February 8, 2013, 11:40:46 PM, you wrote:

> [...]
    > To jest wiek w którym 3/4 populacji jest studentami, zazwyczaj dochody
    > niewielkie, samochodem się jeździ jak tata pożyczy.

    I się najbardziej świruje. Ale DoQ się czepił tych "w kwiecie wieku" i
    przeciwstawił emerytom.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2013-02-10 15:01:08
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 9 Lut, 18:28, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

> [...]
    > umiejętność praktyczna, czyli doświadczenie gra zupełnie podstawową rolę.
    > Trzeba jednak dodatkowo mieć dużą sprawność sensoryczną i intelektualną

    OK. Ale emeryta sprawnosc sensoryczna zawiedzie 10 razy, co bedzie
    skutkowalo 10 niegroznymi stluczkami bo emeryt jechal wolno

    a mlodego ostrego sprawnosc sensoryczna zawiedzie 1 raz, w sobotnia
    noc, przy predkosci 150 na drodze z drzewami co konczy sie zwykle
    paroma osobami na cmentarzu

  • 30. Data: 2013-02-10 15:04:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2013 21:33:27 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Znasz zasadę GIGO? Jak wprowadzisz śmieci, to dostaniesz śmieci.
    > Ja wiem, że trudno, ale spróbuj oszacować choć, ile km rocznie średnio
    > przejeżdżają ludzie w wieku 60+ a ile w w wieku 25-39.

    No, wiek emerytalny wydluzyli :-)

> [...]
    > bezpieczniejszy niż 10 lat temu, gdy jeździłem jak naćpany
    > przedstawiciel handlowy (uprzedzając: nie ćpałem i nie byłem

    No ale teraz nie potracisz pieszych w rowie, bo ci sie zachce wyprzedzac na
    zakrecie :-)

    J.