  • 11. Data: 2013-02-09 00:54:31
    Temat: Re: Emeryci sprawcami wypadków?
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DoQ" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kf3pn7$npf$1@mx1.internetia.pl...

    > W nawiązaniu do ostatnich dyskusji, jak to bystrzy mistrzowie w kwiecie
    > wieku, ze świetnym refleksem i doświadczeniem muszą uważać na starych
    > ślepców którzy są ponoć niezwykle niebezpieczni.
    >
    > źródło:http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/
    47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    > http://img844.imageshack.us/img844/6217/wypadki2011.
    jpg

    > Wskaźniki zdecydowanie mówią same za siebie, kto i ile generuje zabitych i
    > wypadków. Więc może jednak odrobinę pokory, albo morda w kubeł?

    Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osobow

    i wszytsko na temat.....

  • 12. Data: 2013-02-09 09:31:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 Feb 2013 00:52:15 +0100, JK napisał(a):

    > No to chyba ja też nie pojąłem tej tabelki.
    > Jej tytuł brzmi "Sprawcy wypadków -
    > *kierujący* pojazdami wg. grup wiekowych w
    > 2010 i 2011 roku".
    > Grupa wiekowa 0-6 to kierowcy jeżdżący
    > najbezpieczniej.
    >
    > Ale może nie wiem o czymś, o czym wiesz ty?
    > Będę wdzięczny za wytłumaczenie.

    Eeech, chlapnąłem ozorem. Za 5 sek skasowałem posta ale zdążyłeś
    odpowiedzieć :) Też mi te grupy wiekowe kierowców przestały pasować.
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2013-02-09 09:41:38
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    kapelusz podobnie jak kobieta powoduje duzo wypadkow ale takich typu
    ze uderzyl w slupek przy cofaniu, jakas rysa na lakierze itp. itd.

    natomiast mlody gniewny jezdzi super i powoduje malo wypadkow ale jak
    juz w cos przywali to mamy ofiary w ludziach

    dlatego statystycznie wychodzi ze najwiecej wypadkow powoduja
    kapelusze i kobiety. Natomiast jezeli bierzemy same wypadki smiertelne
    to juz wychodzi inaczej

    na pewno spowodowanie wypadku typu uderzylem w jakis slupek przy
    cofaniu jest dla faceta deprymujace i hanbiace ( bo to taka kobieca
    stluczka i mozna podejrzewac ze sprawca ma jakies inklinacje
    gejowskie)

    natomiast jezeli facet spowoduje jakis mocny wypadek i uda mu sie
    przezyc ( typu jechalem 150 i przekoziolkowalem przez ziemniaki i
    stanalem na kolach zamiast na dachu) no to jest sie czym pochwalic i
    dodaje to meskosci

    generalnie w Polsce samochod jest przedluzeniem penisa co dziwic nie
    moze bo Polska do niedawna byla krajem malo zmotoryzowanym i nawet
    bylejaki samochod budzil w kobietach podniecenie

  • 14. Data: 2013-02-09 11:40:22
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Uzytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisal w wiadomosci

    > generalnie w Polsce samochod jest przedluzeniem penisa co dziwic nie
    > moze bo Polska do niedawna byla krajem malo zmotoryzowanym i nawet
    > bylejaki samochod budzil w kobietach podniecenie

    Czytajac posty w internecie dochodze do wniosku, ze samochód
    jest jeszcze substytutem mózgu dla niektórych co wspanialszych :-)

    Szymon

  • 15. Data: 2013-02-09 15:23:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Inna sprawa że przedział wiekowy 18-24, to też nie są jeszcze zbyt czynni
    > kierowcy.
    > To jest wiek w którym 3/4 populacji jest studentami, zazwyczaj dochody
    > niewielkie, samochodem się jeździ jak tata pożyczy.

    Dzisiaj ?!

  • 16. Data: 2013-02-09 15:24:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <d...@g...com>

> [...]
    >
    > Wskaźniki zdecydowanie mówią same za siebie, kto i ile generuje zabitych i
    > wypadków. Więc może jednak odrobinę pokory, albo morda w kubeł?

    Teraz to sobie odnieś do liczby prowadzących oraz osobno do kilometrów
    przejechanych przez tych prowadzących a także jakimi drogami poruszali się.
    Inaczej to zwykłe pierdoły są.

  • 17. Data: 2013-02-09 15:47:30
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 9 Lut, 15:24, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Teraz to sobie odnieś do liczby prowadzących oraz osobno do kilometrów
    > przejechanych przez tych prowadzących a także jakimi drogami poruszali się.
    > Inaczej to zwykłe pierdoły są.

    ale jakie to ma znaczenie ile kto przejechal kilometrow. Przeciez
    TIRowiec nie jest uznawany w sadzie za mniej winnego wypadku bo duzo
    jezdzi

  • 18. Data: 2013-02-09 15:53:40
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, February 9, 2013 9:52:15 AM UTC+10, JK wrote:
    > No to chyba ja te� nie poj��em tej tabelki.
    >
    > Jej tytu� brzmi "Sprawcy wypadk�w -
    >
    > *kieruj�cy* pojazdami wg. grup wiekowych w
    >
    > 2010 i 2011 roku".
    >
    > Grupa wiekowa 0-6 to kierowcy je�d��cy
    >
    > najbezpieczniej.

    Co takiego szczegolnego w tej grupie 0-6? Na stronie 54 jest liczba wypadkow
    spowodowanych przez kierujach rowerami. I dokladnie jest tam liczba sprawcow wypadkow
    w przedziale 0-6 (20 wypadkow).

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 19. Data: 2013-02-09 15:58:33
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, February 10, 2013 12:24:52 AM UTC+10, John Kołalsky wrote:

    > Teraz to sobie odnieś do liczby prowadzących oraz osobno do kilometrów
    >
    > przejechanych przez tych prowadzących a także jakimi drogami poruszali się.

    Czy proponujesz zebysmy mieli obowiazek deklarowania ilosci przejechaych kilometrow
    (bo skad Policja mialaby miec taka informacje)? I jak to bedziesz sprawdzal?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 20. Data: 2013-02-09 16:51:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czy proponujesz zebysmy mieli obowiazek deklarowania ilosci przejechaych
    > kilometrow (bo skad Policja mialaby miec taka informacje)?

    Wystarczy to nałożyć na inne statystyki, prowadzone przez zajmujących się
    samochodami.
    Informacja, że w grupa wiekowa 100-200 lat jest najbezpieczniejszą w
    używaniu samochodów jest po prostu bzdurą, a to wynika z polucyjnych
    statystyk.