  • 101. Data: 2024-09-10 07:35:28
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne cd.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-09-2024 o 20:31, J.F pisze:

    > Od czego, też jest ważne, bo hejterzy mogą elektryki podpalać,
    > chinskie ładowarki mogą podpalać itp.
    >
    > No chyba, ze twierdzisz, ze taki spaliniak w hali garażowej szkody nie
    > zrobi, bo strazacy szybko przyjadą i go ugaszą ..

    Górczewska like....

  • 102. Data: 2024-09-10 21:41:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.09.2024 o 00:00, r...@k...pl pisze:

    > Piszesz, że wrzucenie prątka do rzeki trwa dłużej niż gaszenie spaliniaka?
    > Może :)

    Straż tak zeznaje.

  • 103. Data: 2024-09-11 22:16:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Sep 2024 21:41:36 +0200, w <vbq7do$o0s$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Straż tak zeznaje.

    Super. Ekologiczne to. Jak prątek.

  • 104. Data: 2024-09-11 22:36:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.09.2024 o 22:16, r...@k...pl pisze:

    > Super. Ekologiczne to. Jak prątek.

    Mówiłem Ci, że straż podaje, że gaszenie elektryka trwa tylko nieco
    dłużej niż smroda. I że jak im nie wierzysz to zadzwoń do mamy. Czego
    teraz chcesz?

  • 105. Data: 2024-09-13 12:08:54

    Wed, 11 Sep 2024 22:36:53 +0200, w <vbsv1e$lvn$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Mówiłem Ci, że straż podaje, że gaszenie elektryka trwa tylko nieco
    > dłużej niż smroda. I że jak im nie wierzysz to zadzwoń do mamy. Czego
    > teraz chcesz?

    Chcę żebyś się życiowo ogarnął i obejrzał parę akcji gaszenia prątków.
    Może coś wpadnie do głowy.

  • 106. Data: 2024-09-13 16:56:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>