  • 61. Data: 2023-07-31 15:50:31
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jul 2023 09:04:26 +0200, Myjk wrote:
    > Fri, 28 Jul 2023 15:56:38 +0200, J.F
    >
    > Co mam powiedzieć, żeby radzio nie powielał bełkotu
    > zanim nie będzie orzeczenia o przyczynie pożaru?
    >
    > Przypominam że mowa o stanach, gdzie głąby dostają odszkodowania za to że
    > się poparzyli gorącą wodą na herbatę w fastfoodzie, bo nie było ostrzeżenia
    > na kubku że jest tam wrzątek, albo gdzie w samochodach na lusterkach
    > bocznych musi być napis przypominający że samochody w odbiciu wydają się
    > być dalej niż są w rzeczywistości.

    To jest i w Europie - lusterka sferyczne i asferyczne.

    J.

  • 62. Data: 2023-08-01 09:02:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 31 Jul 2023 15:50:31 +0200, J.F

    > To jest i w Europie - lusterka sferyczne i asferyczne.

    I jest to na nich opisane jak skończonemu debilowi?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2023-08-01 09:02:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 31 Jul 2023 15:43:13 +0200, J.F

    > 220-240V w USA.
    > Wiesz o czym piszesz?

    Nie no, serio? Jest was więcej?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2023-08-01 10:03:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Aug 2023 09:02:41 +0200, Myjk wrote:
    > Mon, 31 Jul 2023 15:43:13 +0200, J.F

    > Nie no, serio? Jest was więcej?

    A co - nie słyszałeś o 240V w USA?
    To z czym do ludzi.

    I to wszystko w 110-120V sieci ...

    J.

  • 65. Data: 2023-08-01 10:26:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Aug 2023 09:02:15 +0200, Myjk wrote:
    > Mon, 31 Jul 2023 15:50:31 +0200, J.F
    > I jest to na nich opisane jak skończonemu debilowi?

    Ostatnio nie widziałem, ale kiedys tak.

    I slusznie, ostrzezenie sie nalezy.
    Bo znow nie przesadzajmy z tą "inteligencją" w Europie - a to zresztą
    nie inteligencja, o tym trzeba wiedziec.

    A czemu nie ma teraz? hm
    -lata minęły, kierowcy sie przyzwyczaili i juz nie trzeba?
    -robione sa lusterka mieszane(asferyczne), w głównym polu nie
    oddalają,
    -unia nie wymaga, a to zawsze pare centów mniej.
    -unia nie wymaga, bo przydałoby sie w językach unijnych, a duzo ich
    jest :-)
    -piszą na folii zabezpieczającej?

    Unia ogranicza promien krzywizny, to moze uważa, ze na mało oddala i
    nie trzeba napisu.

  • 66. Data: 2023-08-06 22:26:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 30 Jul 2023 21:36:17 +0200, w <qxr5q8osac6s$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Sat, 29 Jul 2023 13:39:46 +0200, r...@k...pl

    > Jako elektryk wiem co ludzie wyczyniają w domach z prądem.

    Czyli wyszło, że g***o wiesz -- bo ten Mercedes wymaga specjalnej instalacji
    (gniazda) do ładowania. Którego kobieta oczywiście nie miała, bo po co jej do
    auta którego nie ma.

    Kompromituj się dalej* :D

    * - lansuj tezę, że gniazdo kupiła pewnie na Ali

  • 67. Data: 2023-08-06 22:28:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 30 Jul 2023 21:07:20 +0200, w <k...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Sprawdza się "wszędzie" tam gdzie są dopuszczalne wartości. Myślisz debilku
    > że ja do ładowania elektryka dla zabawy sobie przewody o przekroju 4mm2
    > położyłem w garażu, podczas gdy w reszcie domu do kontaktów są maksymalnie

    I myślisz debilku, że ludziom tutaj wciśniesz, że ona ładowała samochód który
    wymaga specjalnej instalacji, której nie miała?? :DD

  • 68. Data: 2023-08-06 22:39:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Aug 2023 09:02:41 +0200, w <kpntc4zbkh2x$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Mon, 31 Jul 2023 15:43:13 +0200, J.F

    > Nie no, serio? Jest was więcej?

    Skąd debilu -- tego Mercedesa przywozi się na ładowanie do Europy --
    przynajmniej wg ciebie i chyba wg MB USA też :DD

    "This home charging solution is capable of charging at a rate of around 20-30
    miles per hour on a 240V circuit. At a maximum of 9.6 kW, the EQS can charge
    from 10 - 100% in just over 11 hours."

  • 69. Data: 2023-08-07 07:31:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2023 o 22:26, r...@k...pl pisze:

    > Czyli wyszło, że g***o wiesz -- bo ten Mercedes wymaga specjalnej instalacji
    > (gniazda) do ładowania. Którego kobieta oczywiście nie miała,

    Nie miała i podłączyła?
    Bo to jest technicznie mało możliwe.

    O czym więc bredzisz?

  • 70. Data: 2023-08-07 07:34:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2023 o 22:28, r...@k...pl pisze:

    > I myślisz debilku, że ludziom tutaj wciśniesz, że ona ładowała samochód który
    > wymaga specjalnej instalacji, której nie miała?? :DD

    Każdy elektryk wymaga specjalnej instalacji, ale każdego też da się
    naładować małym prądem, na sprzęcie dostarczonym przez producenta wraz z
    samochodem.
    Tyle że będzie się ładował wolniej.

    Tylko trzeba wiedzieć co i jak podłączać ustawiać ZANIM zacznie się to
    robić.

    A jak się nie wie - to już problem niewiedzącego, a robiącego.
    To działa tak jak z prawem - wina nie jest zależna od tego, czy ktoś ma
    świadomość że źle robi.