-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Elektryczny hamulec ręczny
Date: Sat, 2 Apr 2016 10:40:08 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <ndo0h7$vap$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.24.217.166
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1459586407 32089 185.24.217.166 (2 Apr 2016 08:40:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Apr 2016 08:40:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.6.0
X-Mozilla-News-Host: news://news.task.gda.pl:119
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579216
[ ukryj nagłówki ]Mam pytanko odnośnie tego pseudoudogodnienia, jak w tytule.
Jeżdżę jeszcze z autem, które ma zwykły ręczny, ale mam zamiar zmienić.
Czy będę skazany na auto z hamulcem elektrycznym, czy są jakieś modele,
gdzie jeszcze dali wajchę? Chodzi mi o jakiś crossover, np. Nissana.
Za pomysł, gdzie EPB daje się zwolnić tylko po zapięciu pasa lałbym
projektanta grubą pałą i patrzył, jak puchnie. W moim przypadku miałbym
kilka razy dziennie tak: podjeżdżam w pracy pod szlaban, hamulec,
wysiadam, kontrola przepustki i bagażnika. Wsiadam, muszę zapiąć pas,
podjeżdżam 30 metrów i od nowa to samo, bo idę do czytnika czasu pracy.
Potem jeszcze raz to samo, żeby przejechać 100 metrów na parking. Przy
każdym jednym wjeździe i wyjeździe to samo.
Znajoma ostatnio miała przygodę, bo zablokował jej się EPB na ruchliwej
drodze. Pomijając wątpliwą przyjemność obserwowania usiłujących ją
ominąć kierowców to do tego godzina czekania na lawetę, 3 stówy za
holowanie. Potem 1400 zł za g*wniany silniczek + 400 robocizna.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.16 11:12 PiteR
- 02.04.16 11:18 Jacek
- 02.04.16 12:35 Arkady
- 02.04.16 13:19 twistedme
- 02.04.16 13:31 yabba
- 02.04.16 13:50 twistedme
- 02.04.16 15:03 Tomasz Pyra
- 02.04.16 16:41 __Maciek
- 02.04.16 18:38 nadir
- 03.04.16 17:49 yabba
- 03.04.16 17:52 yabba
- 03.04.16 17:57 J.F.
- 03.04.16 18:30 Tomasz Pyra
- 03.04.16 18:31 Tomasz Pyra
- 03.04.16 19:03 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=