  • Data: 2016-04-03 19:03:32
    Temat: Re: Elektryczny hamulec ręczny
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2016 o 18:31 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> pisze:

    >>> O zawracaniu na ręcznym zapomnij :)
    >>
    >> A czemu ? skoro dziala awaryjnie ...
    >
    > Awaryjnie ale słabo :)

    Tu jest tak jak ze zwykłym ręcznym, jak masz źle wyregulowany to działa
    słabo.
    Jak jest sprawny to spokojnie zablokujesz koła.
    W obu moich autach które miały taki hamulec (scenic i c4GP) w zależności
    od siły pociągnięcia uzyskiwało się różną siłę hamowania - aż do
    zablokowania kół.
    Użycie awaryjne jest bardzo intuicyjne - ciągniesz z całych sił.
    Zwalnianie było różne - przycisk lub ponowne pociągnięcie.
    Spokojnie da się zawracać tak ja na zwykłym ręcznym, co prawda próbowałem
    tylko na śniegu, szkoda mi było opon.

    TG