  • Data: 2016-04-02 10:40:08
    Temat: Elektryczny hamulec ręczny
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanko odnośnie tego pseudoudogodnienia, jak w tytule.
    Jeżdżę jeszcze z autem, które ma zwykły ręczny, ale mam zamiar zmienić.
    Czy będę skazany na auto z hamulcem elektrycznym, czy są jakieś modele,
    gdzie jeszcze dali wajchę? Chodzi mi o jakiś crossover, np. Nissana.
    Za pomysł, gdzie EPB daje się zwolnić tylko po zapięciu pasa lałbym
    projektanta grubą pałą i patrzył, jak puchnie. W moim przypadku miałbym
    kilka razy dziennie tak: podjeżdżam w pracy pod szlaban, hamulec,
    wysiadam, kontrola przepustki i bagażnika. Wsiadam, muszę zapiąć pas,
    podjeżdżam 30 metrów i od nowa to samo, bo idę do czytnika czasu pracy.
    Potem jeszcze raz to samo, żeby przejechać 100 metrów na parking. Przy
    każdym jednym wjeździe i wyjeździe to samo.
    Znajoma ostatnio miała przygodę, bo zablokował jej się EPB na ruchliwej
    drodze. Pomijając wątpliwą przyjemność obserwowania usiłujących ją
    ominąć kierowców to do tego godzina czekania na lawetę, 3 stówy za
    holowanie. Potem 1400 zł za g*wniany silniczek + 400 robocizna.
    Jacek