  • 581. Data: 2017-05-26 20:37:43
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Pisałem o PL. W Norwegii zamykanie domów, czy aut nie wszędzie jest standardem. A
    zdjęcie niezapiętych rowerów mogę zrobić w dowolnej chwili.
    Niestety, im większe miasto, skala kradzieży większa, ale pewnie tak jest w całej
    Europie. Na prowincji ludzie wyjeżdżają do pracy zostawiając otwarty garaż, często
    pełen elektronarzędzi, nart i innych sprzętów. Wiszące na płotach ładowarki od
    elektryków nikogo nie dziwią i nie kuszą, u nas mogłyby szybko zmienić właściciela.

  • 582. Data: 2017-05-26 20:50:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak auto na powietrze takie genialne to dlaczego nie robia? Czyzby z powodu ze
    rozwiazanie chujowe jest?

  • 583. Data: 2017-05-26 20:55:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > Jeżeli nie płacisz za zużyty prąd a za samą możliwość podłączenia się, to
    > to jest drogo.

    ... i używasz tylko wtedy kiedy musisz? Jak pożyczki chwilówki? :-)

  • 584. Data: 2017-05-26 20:57:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Może tak być.
    > Zwłaszcza że w skład hot-doga wchodzi bułka, która w Aldi w zbliżonej
    > formie kosztuje prawie tyle samo co w Ikei, podgrzana, z parówką, tez
    > podgrzaną i ketchupem/musztardą.

    Szwedzi to jednak umieją sąsiadom z południa dogodzić.. ech, nie ma co ;-)

  • 585. Data: 2017-05-26 21:47:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najlepiejnsam ze soba gadaj. Glowa u Ciebie duza, rzadziecka. Ale rozum jak u
    dziecka. Gadki o doplatach mialy sluzyc usprawiedliwieniu zamykania i likwidacji
    kopaln, zlodzieje z pelo chcieli to zrobic. 15 czy 20 zlotych doplaty do kazdej tony
    wydobytego w Polsce wegla nie ma praktycznie zadnego wplywu na nic. Zwlaszcza na cene
    pradu i ciepla w Polsce. A jesli ma to nie wiecej niz 0,5-1% ceny placonej przez
    koncowego odbiorce. Doplaty to gornictwa to sztucznie stworzony problem.

  • 586. Data: 2017-05-26 22:34:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 14:38, J.F. pisze:

    > W skali Europy owszem.
    > W skali Syberii juz niekoniecznie, bo ile tych kanistrow zapakujesz i na
    > ile km starcza.

    Ale tam masz więcej punktów tankowania na sto kilometrów niż
    u nas punktów ładowania. A i ludzie życzliwi, jak zapomnisz
    zatankować to zawartością kanistra poratują.

    Pozdrawiam

  • 587. Data: 2017-05-26 22:35:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    koncowego odbiorce. Doplaty to gornictwa to sztucznie stworzony problem.

    Jak nie ma wpływu to niech nie dopłacają.

    Pozdrawiam

  • 588. Data: 2017-05-26 23:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Polsce. A jesli ma to nie wiecej niz 0,5-1% ceny placonej przez
    > koncowego odbiorce. Doplaty to gornictwa to sztucznie stworzony

    Dobrze ze teraz tylko wygaszaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 589. Data: 2017-05-26 23:10:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Jak auto na powietrze takie genialne to dlaczego nie robia? Czyzby z powodu ze
    rozwiazanie chujowe jest?

    Ciekawe pytanie. Odpowiedź brzmi - nie wiem. Ale warto by się tym
    zainteresować, zwłaszcza że ten Peugeot nie wyglądał źle... Podjerzewam,
    że koszt sprężonego powietrza byłby zabójczy...
    T.

  • 590. Data: 2017-05-27 01:58:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes pewny ze doplacamy? Jesli tak to na polityce ktos wkleil o gornictwie. Wegiel
    na gieldach troche zdrozal. JSW ma spory zysk. Poniewaz wiecej wegla importujemy niz
    eksportujemy. Praktycznie caly wydobywany w Polsce idzie na zabezpieczenie kraju w
    prad i cieplo, cena wegla do wykorzystania w kraju ma drugorzedne znaczenie. Poza tym
    co to znaczy doplacac skoro w ogolnym rozrachunku liczy sie srednia cena na dodatek
    nie tony. Elektrownie i elektrocieplownie nie kupuja w tonach. Placa za energie jaka
    uda im sie z dostarczonego wegla wyciagnac. W tonach sprzedaja frajerom czeski mlody
    wegiel na skladach albo ukrainski zasyfiony skalami.