  • 541. Data: 2017-05-25 22:00:40
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-25 o 21:08, Pszemol pisze:

    > Tak samo jak 100 lat temu nie miałeś
    > stacji benzynowych na każdym rogu każdego skrzyżowania w mieście...

    Zarówno 100 lat temu jak i obecnie można było zabrać do samochodu
    kanistry z paliwem na praktycznie dowolną odległość.

  • 542. Data: 2017-05-25 22:03:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 May 2017 06:55:37 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]

    Facebook mnie zniesmacza, wiec juz jestem anty, a dla cielecego
    zachwytu nie bede zmienial pogladow :-)

    A aplikacji mam za duzo, wiec tez mi sie nie chce instalowac.

    > A wokół Wrocławia jest tam sporo na mapie...

    Na szczescie maja strone, plugshare.com

    Nawet dosc gesto ich juz jest.
    Tylko ... to raczej nie sa szybkie ladowarki Tesli.
    Wiec ladowanie bedzie trwalo i trwalo ...

    P.S. Czesc tych ladowarek to https://galactico.pl/
    Nawet nie wiedzialem, ze w takiej elektrycznej dolinie mieszkam :-)

    J.

  • 543. Data: 2017-05-25 22:06:19
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 25 May 2017 14:13:52 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Ani jedno ani drugie. Jeśli ktos jest ciekaw gdzie mógłby już dziś
    >doładować auto to zachęcam do sprawdzenia stanu infrastruktury w jego
    >okolicy.

    Nie muszę sprawdzać, mam jakieś półtora kilometra od siebie. Tylko że
    przeważnie zajęte przez dwa Leafy taksówki lub auta RWE.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 544. Data: 2017-05-25 22:09:46
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 25 May 2017 19:38:31 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >No i stacje LPG też nie od razu wszystkie wybudowano i Ci co byli pierwsi
    >na fali LPG mieli gimnastyke z planowaniem długich przejazdów.

    Jaką gimnastykę? Skończyło się LPG to się jedzie na benzynie. Skończy
    się prad to się stoi. To jest dopiero gimnastyka.

  • 545. Data: 2017-05-25 22:13:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-25 o 21:08, Pszemol pisze:

    > Ile kosztuje w tej samej IKEI parówka w bułce? Jestem pewny że wyjdzie
    > drożej niż ta sama parówka w paczce 10 sztuk w ALDI.

    No ale to jest argument za czym?

    Poza tym, akurat w IKEI są najtańsze parówki w bułce w naszej szerokości
    geograficznej. Nie wiem jak z jakością bo koneserem nie jestem ale
    kolejki się po nie ustawiają, więc kto to je.

  • 546. Data: 2017-05-25 22:49:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Zarówno 100 lat temu jak i obecnie można było zabrać do samochodu
    > kanistry z paliwem na praktycznie dowolną odległość.

    Masz rację...

    Co nie zmienia faktu ze liczba stacji wzrastala wraz z liczba samochodow
    przez wiele lat.

  • 547. Data: 2017-05-25 23:05:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-05-2017 o 21:27, J.F. pisze:

    > Chyba, ze dostanie dotacje. Albo zwietrzy interes.
    > A jak to w Norwegii bylo ?

    > Ale tez nikt nie kupi auta elektrycznego jesli nie bedzie ladowarek
    > :-)

    Dokładnie.

  • 548. Data: 2017-05-25 23:06:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-05-2017 o 21:08, Pszemol pisze:

    > Ile kosztuje w tej samej IKEI parówka w bułce? Jestem pewny że wyjdzie
    > drożej niż ta sama parówka w paczce 10 sztuk w ALDI.

    Trafiłeś kulą w płot - 1 zł z Ikei za hot-doga jest nie do przebicia. ;-)

  • 549. Data: 2017-05-25 23:07:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-05-2017 o 21:29, J.F. pisze:

    > Taryfa na "pol dnia" nie starczy, a MPK ... sa wiesz jak jest.
    > Zreszta do IKEI to MPK jedzie i jedzie i jedzie ...

    No co Ty, największa zajezdnia tramwajowa i dwie duże pętle w odległości
    kilometra. ;-)

  • 550. Data: 2017-05-25 23:46:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 May 2017 23:07:56 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No co Ty, największa zajezdnia tramwajowa i dwie duże pętle w odległości
    > kilometra. ;-)

    To macie lepiej.
    We wrocku Ikea za miastem, autobus sie wlecze - z centrum to blisko
    godzine bedzie sie jechac.

    J.