  • 161. Data: 2017-05-11 19:09:36
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Przypominasz mi ludzi którzy 10 lat temu pytali "po co komu internet w
    >telefonie... przecież to bez sensu".

    No i troche bylo. 10 czy bardziej 15 lat temu ?
    Ekranik malutki, przegladarka slaba, transfer wolny, obsluga uciazliwa
    ... po co to komu :-)
    ---
    No to prawie tak jak dzisiaj :-)

    A i sam internet jeszcze nie byl tak popularny, ze bez niego sie nie
    da zyc.
    ---
    Dzisiaj wróciłem pieszo z pracy :-)

    Na + zas - strony nie byly jeszcze tak rozbudowane, wiec ten wolny
    transfer nie przeszkadzal tak bardzo.
    ---
    Jeśli internet sprowadzić do stron :-)

  • 162. Data: 2017-05-11 19:21:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-05-2017 o 23:30, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Gdzie tak tanio? Podasz jakiś konkretny namiar?

    Leroy Merlin Swarzędz.
    Największa przyczepa jaką mieli kosztowała mnie bodajże 40 zł, cały
    sklepik tym przewiozłem w kilka kursów.
    Pojemność na oko taka jak bus.

  • 163. Data: 2017-05-11 19:29:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Nie zrozumiałeś pytania.
    > Gdzie jest miejsce w którym auto bez kierowcy samo się podładuje ?
    > I przypomnę że rozmawiamy o naszym kraju.

    Nie zrozumiałeś odpowiedzi.
    Takich aut co same jeźdzą się podładować jeszcze nie ma.
    Nawet w USA ich nie ma.
    Miejsca gdzie się auta mogą podładować już są, nawet w Polsce,
    Piszę o tym obok - podałem kilkanaście linków do info na ten temat.
    ---
    Inne nam niepotrzebne :-)

  • 164. Data: 2017-05-11 19:44:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Kris"
    >Bo w telefonach 10lat temu internet nie miał sensu
    >---
    >VoIP
    >"Serwis internetowy DigiTimes we wrześniu 2004 poinformował, iż pięć
    >państw, w których technika telefonii internetowej w wersji opartej na
    >sieci P2P jest najpopularniejsza to Stany Zjednoczone, Tajwan,
    >Polska,..."
    >http://niusy.pl/@pl.wikipedia.org/9xs

    Ale to byl telefon w internecie, a nie internet w telefonie :-)

    Przy czym internet byl tu chyba stacjonarny, a nie komorkowy.

    Zas P2P ... Skype ?
    I czy to bedzie dzialac na internecie komorkowym ?
    No bedzie, o ile bedzie wsparcie wielu serwerow ogolnie dostepnych, a
    nie za proxy/DNAT/firewall.

    J.

  • 165. Data: 2017-05-11 19:46:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    Użytkownik "J.F."

    >No i troche bylo. 10 czy bardziej 15 lat temu ?
    >Ekranik malutki, przegladarka slaba, transfer wolny, obsluga

    Dzisiaj jest troche gorzej, wtedy bylo duzo gorzej.

    >A i sam internet jeszcze nie byl tak popularny, ze bez niego sie nie
    >da zyc.
    >---
    >Dzisiaj wróciłem pieszo z pracy :-)

    Z powodu braku internetu ?

    >Na + zas - strony nie byly jeszcze tak rozbudowane, wiec ten wolny
    >transfer nie przeszkadzal tak bardzo.
    >---
    >Jeśli internet sprowadzić do stron :-)

    programow internetowych na tamte telefony nie bylo duzo.

    J.

  • 166. Data: 2017-05-11 19:57:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

    Jedyny plus, to jak na razie cena za przejechany kilometr, jest mniejsza
    niż na konwencjonalnych paliwach.
    ---
    Z kosztem akumulatora czy bez ?

  • 167. Data: 2017-05-11 20:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Przypominasz mi ludzi którzy 10 lat temu pytali "po co komu internet w
    > telefonie... przecież to bez sensu".

    http://www.tvp.info/30299132/dla-tych-co-za-dlugo-wp
    atruja-sie-w-ekran-
    telefon-tylko-do-dzwonienia

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 168. Data: 2017-05-11 20:28:20
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 7 May 2017 22:23:51 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Kto kupuje w Polsce nowe auta jeśli nie Polacy?

    Pewnie zdecydowana większość to auta kupowane do firm.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 169. Data: 2017-05-11 20:31:55
    Temat: Re: Elektryczne ... brawo Unia Europejska.
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 9 May 2017 16:34:13 +0200, "Stan56" <j...@k...pl> wrote:

    >Trzeba przyznać ze Unia Europejska się postawiła
    >i nakazała produkować uniwersalne ładowarki
    >do komórek.

    Nie wiem na czym polega ta uniwersalność, ale obecnie mamy trzy
    standardy: microusb, usb typ c i lighting.

  • 170. Data: 2017-05-11 20:35:55
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 10 May 2017 09:34:38 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >jeśli gdzieś jest smog, to zlikwidowanie nawet całości
    >samochodów z tego miejsca, nie zniweluje smogu, bo powstaje on na
    >podstawie innych działań niż wyziewy rur wydechowych (vide: Zakopane).

    Otóż to. Bardzo ciekawe obserwacje można było poczynić na podstawie
    wskazań stacji pomiarowych w Warszawie. Duże zanieczyszczenie często
    było odntowywane wieczorem i w nocy albo w weekendy. Najwieksze
    zanieczyszczenie było w tzw. "zielonych dzielnicach" (Wawer czy tzw.
    Zielony Ursynów). Pewnie tam skumulował się ruch samochodowy ;)