  • 151. Data: 2017-05-11 12:30:58
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 12:23, J.F. pisze:

    > Wczesnych, czy poznych 90-tych ?

    W połowie, ze wskazaniem na drugą połowę.

    > Ponoc duza role graja w nim tlenki siarki i azotu.
    > Siarke z ON w duzym stopniu wyeliminowalismy, NOx sa niestety problemem
    > w dieslach.

    Jeszcze raz - wyeliminujesz samochody do zera, a smog pozostanie.

    --
    Liwiusz

  • 152. Data: 2017-05-11 12:34:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jeszcze raz - wyeliminujesz samochody do zera, a smog pozostanie.

    Moze mniejszy, moze mniej szkodliwy, a moze bedziemy wtedy kolejna
    rzecz eliminowali ...

    J.

  • 153. Data: 2017-05-11 12:37:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 12:34, J.F. pisze:

    > Moze mniejszy, moze mniej szkodliwy, a moze bedziemy wtedy kolejna rzecz
    > eliminowali ...

    Zatem zajmij się eliminacją tego, co powoduje smog, to wówczas po
    wyeliminowaniu tego nawet nie będziesz musiał eliminować samochodów.

    Słowem - działaj inaczej niż piszesz posty - z sensem :)

    --
    Liwiusz

  • 154. Data: 2017-05-11 13:12:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Nie zrozumiałeś pytania.
    > Gdzie jest miejsce w którym auto bez kierowcy samo się podładuje ?
    > I przypomnę że rozmawiamy o naszym kraju.

    Nie zrozumiałeś odpowiedzi.
    Takich aut co same jeźdzą się podładować jeszcze nie ma.
    Nawet w USA ich nie ma.
    Miejsca gdzie się auta mogą podładować już są, nawet w Polsce,
    Piszę o tym obok - podałem kilkanaście linków do info na ten temat.

  • 155. Data: 2017-05-11 13:22:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 13:12, Pszemol pisze:

> [...]
    > Miejsca gdzie się auta mogą podładować już są, nawet w Polsce,
    > Piszę o tym obok - podałem kilkanaście linków do info na ten temat.

    W jednym z linków było opisane przedsięwzięcie mające na celu
    wyłudzenie unijnej dopłaty. Chcą stawiać punkty ładowania jednego
    pojazdu. W małej stacji może tankować kilka pojazdów równocześnie
    i tankowanie trwa minuty, u nich tylko jeden pojazd a kolejny poczeka
    kilka godzin. Generalnie to elektryki powinny mieć funkcję kamperów.
    Bo jak trafisz na oblegany punkt ładowania to kolejka do ładowania
    będzie na kilka dni. I cały planowany przejazd ze śląska nad morze
    idzie w pi.... w elektryki.

    Pozdrawiam

  • 156. Data: 2017-05-11 14:54:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Bo jak trafisz na oblegany punkt ładowania to kolejka do ładowania
    > będzie na kilka dni. I cały planowany przejazd ze śląska nad morze

    Przypominasz mi ludzi którzy 10 lat temu pytali "po co komu internet w
    telefonie... przecież to bez sensu".

  • 157. Data: 2017-05-11 15:38:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 maja 2017 14:54:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Przypominasz mi ludzi którzy 10 lat temu pytali "po co komu internet w
    > telefonie... przecież to bez sensu".
    Bo w telefonach 10lat temu internet nie miał sensu

  • 158. Data: 2017-05-11 18:01:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Przypominasz mi ludzi którzy 10 lat temu pytali "po co komu internet
    >w telefonie... przecież to bez sensu".

    No i troche bylo. 10 czy bardziej 15 lat temu ?
    Ekranik malutki, przegladarka slaba, transfer wolny, obsluga uciazliwa
    ... po co to komu :-)

    A i sam internet jeszcze nie byl tak popularny, ze bez niego sie nie
    da zyc.
    Na + zas - strony nie byly jeszcze tak rozbudowane, wiec ten wolny
    transfer nie przeszkadzal tak bardzo.

    J.

  • 159. Data: 2017-05-11 18:52:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Są miejsca na świecie gdzie ciut wcześniej się to zaczęło i już dziś
    jest dosyć mocno rozbudowana infrastuktura ...
    No ale gdzie teraz ma jechać ?

  • 160. Data: 2017-05-11 19:02:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Przypominasz mi ludzi którzy 10 lat temu pytali "po co komu internet w
    > telefonie... przecież to bez sensu".
    Bo w telefonach 10lat temu internet nie miał sensu
    ---
    VoIP
    "Serwis internetowy DigiTimes we wrześniu 2004 poinformował, iż pięć państw,
    w których technika telefonii internetowej w wersji opartej na sieci P2P jest
    najpopularniejsza to Stany Zjednoczone, Tajwan, Polska,..."

    http://niusy.pl/@pl.wikipedia.org/9xs

    No chyba, że mówimy o smartfonach, czyli nie telefonach. To tak samo, HTC
    Blue Angel z roku 2004 :-)

    http://niusy.pl/@en.wikipedia.org/9xt