  • Data: 2011-03-31 20:53:29
    Temat: Edytor TEKSTOWY dla SGML-ów.
    Od: l...@l...lon szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy wśród edytorów tekstowych (najlepiej pod "unixy" dla konsoli) jest
    jakiś, który ułatwił by pisanie SGML-i? Nie chodzi o samo podświetlanie
    poszczególnych elemtnów odpowiednim kolorem, ale żeby np. automatycznie
    dodawał </tab> po napisaniu <tag>, żeby to ładnie, na bieżąco formatował
    (wcięcia), żeby można było zwijać/rozwijać zagnieżdzone tagi w drzewku, itp.
    Coś takiego widziałme w dawnuch czasach dla HTML-u pod Window i bardzo mi
    się spodobało, ale co to było - nie mam pojęcia.

    --
    ml

    http://www.archimedes.eu.org/