  • 1. Data: 2010-10-06 21:15:18
    Temat: Eagle ...
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl>

    Jak w Eagle spowodować wyświetlanie w schematach nozek zasilajacych ?

    Chodzi mi o to aby swiadomie podlaczyc GND i VCC - przykladowo kiedy
    czesc ukladu jest za izolowanym zasilaniem.

    --
    Pozdrawiam,
    AA

  • 2. Data: 2010-10-06 21:35:05
    Temat: Re: Eagle ...
    Od: Jacek Jackowiak <j...@g...com>

    W dniu 06.10.2010 23:15, Andrzej Augustynowicz pisze:
    > Jak w Eagle spowodować wyświetlanie w schematach nozek zasilajacych ?
    >
    > Chodzi mi o to aby swiadomie podlaczyc GND i VCC - przykladowo kiedy
    > czesc ukladu jest za izolowanym zasilaniem.

    Użyj przycisku Invoke (wygląda jak cztery bramki + czarny kursor),
    wystarczy kliknąć na elemencie którego nóżki chcesz odsłonić.

  • 3. Data: 2010-10-06 21:49:13
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl>

    W dniu 2010-10-06 23:35, Jacek Jackowiak pisze:
    > Użyj przycisku Invoke (wygląda jak cztery bramki + czarny kursor),
    > wystarczy kliknąć na elemencie którego nóżki chcesz odsłonić.

    Dziekuje, o to wlasnie mi chodzilo :)

    --
    Pozdrawiam,
    AA