  • 1. Data: 2015-06-10 11:17:03
    Temat: ESP8266 GPIO
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jeszcze jedno pytanie co do tego modułu.
    Przejrzałem parę razy dokumentację SDK. Nie widzę tam nigdzie odwołań do
    niskopoziomowych, sprzętowych liczników i timerów. Czy to, co udostępnia
    się nam sprzętowo będzie wystarczające, żeby zaimplementować funkcje
    znane z ośmiobitowych AVR-ów?

    Weźmy na ten przykład jeden z moich wcześniejszych projektów - licznik
    Geigera. Sprzętowy, szesnastobitowy licznik zliczał impulsy z czujnika.
    Inny timer odliczał mijające sekundy, za każdym razem przenosząc ilość
    zliczonych impulsów do tabeli i zerując wspomniany wcześniej licznik.
    Czy taką samą funkcję mogę zrealizować na ESP, korzystając ze zwykłej
    zmiennej inkrementowanej w funkcji przerwania pinu GPIO, oraz
    programowego timera odliczającego sekundy?
    Dokładność będzie porównywalna do tego, co uzyskiwał AVR za pomocą
    swoich sprzętowych komponentów?

  • 2. Data: 2015-06-10 19:43:50
    Temat: Re: ESP8266 GPIO
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a to przez nie zmienną pomocniczą?

    P.S.
    przepraszam, nie mogłem się powstrzymać...