  • 1. Data: 2009-06-02 06:28:44
    Temat: ERAki rzućcie okiem na "Bieżące połączenia"
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    jestem w Erze i mam pakiet 200 min do 5 numerów

    200 minut to 3h20min ... tym czasem system policzył mi za połączenia z
    numerami z tej puli mimo że totalna suma wszystkich połączeń w tym
    okresie nie przekroczyła 2,5h

    nie wiem czy tylko mnie to spotkało w każdym razie rzućcie okiem bo być
    może system się sypie i rżnie równo

    pozdr

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 2. Data: 2009-06-02 14:04:19
    Temat: Re: ERAki rzućcie okiem na "Bieżące połączenia"
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Jun 2009 08:28:44 +0200, w <h02gqs$ka8$1@inews.gazeta.pl>, bodie kotas
    <n...@g...pl> napisał(-a):

    > 200 minut to 3h20min ... tym czasem system policzył mi za połączenia z
    > numerami z tej puli mimo że totalna suma wszystkich połączeń w tym
    > okresie nie przekroczyła 2,5h

    Może niektóre numery przeniosły się?

  • 3. Data: 2009-06-03 04:05:52
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Napisane przez "bodie kotas", dnia 02 cze 2009:

    > może system się sypie i rżnie równo

    Możliwe, bo np. nie dotarł sms o nowej e-fakturze, ani też samej
    e-faktury nie ma na www, a już powinny być oba co najmniej od
    kilku dni.

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 4. Data: 2009-06-03 19:20:29
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-06-02 16:04:19 +0200, "r...@k...pl" <r...@k...pl> said:

    > Tue, 2 Jun 2009 08:28:44 +0200, w <h02gqs$ka8$1@inews.gazeta.pl>, bodie
    > kotas

    > połączenia z
    > tym
    >
    > Może niektóre numery przeniosły się?

    nie ... te nr to rodziców siaostry partnerki etc więc wiem

    po interwencji przeprosili i wyedytowali koszty do 0zł tak jak powinno być

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 5. Data: 2009-06-03 22:10:24
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Możliwe, bo np. nie dotarł sms o nowej e-fakturze, ani też samej
    > e-faktury nie ma na www, a już powinny być oba co najmniej od
    > kilku dni.

    Faktura wystawiana 28 każdego miesiąca?

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

    Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
    dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

  • 6. Data: 2009-06-04 04:04:30
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Napisane przez "Jarek Ossowski", dnia 04 cze 2009:

    coś koło tego