  • 1. Data: 2010-08-17 11:27:47
    Temat: EOF czyli ochrona środowiska by &TP
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    TP uprzejmie przysłało e-mail zatytułowany: Elektroniczna zgoda na EOF

    "Dziękujemy, za korzystanie z usługi polecenie zapłaty lub stałego zlecenia
    na rachunku bieżącym opłacając rachunki TP.

    Proponujemy dodatkowe udogodnienie - w trosce o ochronę środowiska
    naturalnego wprowadzamy nowy sposób dostarczania faktur. Zamiast papierowej
    faktury VAT za usługi telekomunikacyjne będą mogli Państwo otrzymywać jej
    dokładny *elektroniczny obraz faktury*. Będzie on dostarczany co miesiąc
    zaczynając od następnego okresu rozliczeniowego na wskazany przez Państwa
    adres e-mail.
    [...]
    Jednocześnie informujemy, że wszystkie oryginalne faktury zostaną Państwu
    doręczone po zakończeniu roku kalendarzowego w jednej zbiorczej przesyłce
    pocztowej, którą otrzymacie Państwo do końca lutego kolejnego roku, co
    ułatwi rozliczenie możliwych ulg za internet w formularzu PIT.
    [...]
    Jeżeli chcą Państwo aby elektroniczny obraz faktury był dostarczany pod inny
    adres e-mail prosimy o kliknięcie na poniższy link:

    _Proszę o dostarczanie elektronicznego obrazu faktury pod inny_
    _adres e-mail._

    Jeżeli nie są Państwo zainteresowani
    elektronicznym obrazem faktury prosimy o kliknięcie na poniższy link:

    _Nie chce chronić środowiska naturalnego i nie zgadzam się na otrzymywanie_
    _obrazu faktury._
    "

    Wychodzi mi, że jeśli nie kliknę jednego z dwóch linków, to domyślnie uraczą
    mnie EOF i dostarczą zbiorczo faktury do końca lutego. Jeśli natomiast
    kliknę drugi link, to 11 kopert zostanie zapisane na konto mojego
    /nieekologicznego/ stosunku do środowiska naturalnego.

    Szanowna &TP -- jeśli o mnie chodzi, to nie musicie pakować faktur w
    koperty, wystarczy fakturę na trzy i jak chomika taśmą...
    Nie? Bo reklam nie będzie gdzie włożyć -- przecież pewnie i tak, nawet
    gdybym wybrał EOF, to wysyłalibyście co miesiąc kopertę pełną "nowej,
    lepszej oferty", tak jak to robicie obecnie -- faktura to jedna standardowa
    kartka A4, czyli 1/10 papieru który do mnie przysyłacie co miesiąc --
    zrezygnujcie z 9 kartek z reklamą i chrońcie środowisko...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 2. Data: 2010-08-17 11:34:52