  • 1. Data: 2010-08-08 18:08:07
    Temat: Lekko OT - Tooway - klient w Dabrowie Gorniczej
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Czy ktos z Was uzywa tooway'a ? Jezeli tak moze sie podzielic wrazeniami?

    Mam klienta do podpiecia w dabrowie g. Na chwile obecna tp daje tam max
    512/512 na dslu.

    Zaden inny operator nie ma tam zasiegu - wszystko porosniete lasem.
    Widac jedynie kominy koksownii w DG. Tam jest netia, ale chca 1200 za
    same anteny (potrzebne 3).

    Wiec padlo na tooway'a + dsl na voipa.

    M.

  • 2. Data: 2010-08-08 19:13:07
    Temat: Re: Lekko OT - Tooway - klient w Dabrowie Gorniczej
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    > Wiec padlo na tooway'a + dsl na voipa.

    Jak ten TOOWAY chodzi tak jak internet satelitarn co dawali niby z jakiś
    dotacji unijnych organizacjom szkołom itp to ja bym podziękował nawet za
    darmo :-)

    strony po 2-3 minuty zanim sie załaduje

    ping np na onet po 1600ms

    Transfer jak juz zacznie w koncu sciagac to ciagnie to 1-2Mb ale zeby
    zaczelo to juz trzeba troche poczekac. itp

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-08-08 19:24:15
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2010-08-08 21:13, HaQs pisze:

> [...]
    >
    > Transfer jak juz zacznie w koncu sciagac to ciagnie to 1-2Mb ale zeby
    > zaczelo to juz trzeba troche poczekac. itp

    Mowisz to z wlasnego doswiadczenia czy zaslyszanego ? bo z tego co
    czytalem, to pingi zaczynaja sie od 500 ms.

    M.

  • 4. Data: 2010-08-08 20:09:26
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    > Mowisz to z wlasnego doswiadczenia czy zaslyszanego ? bo z tego co
    > czytalem, to pingi zaczynaja sie od 500 ms.
    >
    > M.

    Z własnego siedziałem na tym parę godzin w paru różnych dniach. i ogólnie
    cały czas było tak samo
    ale to była jakąś pilotażowa usługa i z tooway nie miała nic wspólnego,
    poza tym dostawali to za darmo.
    Wiec nie wiem czy jest sens porównywać to z w pełni komercyjną usługą tooway
    ale jednak opóźnienia w transmisji SAT są nieporównywalnie większe.

    Choć w sumie jak nikt grał na tym nie będzie a na voipa masz DSL-a to
    zakładając że strony by chodziły jako tako to nie było by źle,

    Jak wspominałem transferowi nie można nic zarzucić zarówno down jak i up jak
    najbardziej OK.