    From: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
    Date: Fri, 17 Feb 2012 11:14:19 -0800 (PST)

    Witam wszystkich.
    Organizuję (prywatnie) 1-2 dniowy wyjazd do Norymbergi na targi
    Embedded World 2012.

    www.embedded-world.de

    Poszukuję osób zainteresowanych systemami wbudowanymi.
    Albo Norymbergą. Może jednym i drugim.

    Moja propozycja:
    -Jedziemy samochodem/samochodami (moim, kolegi lub twoim/Pani/Pana).
    -Koszt paliwa (i tylko paliwa) do podziału między pasażerów (kierowcy
    nie płacą) w zależności od tego czym i którędy pojedziemy (raczej
    jestem za równym podziałem kosztów paliwa, niezależnie od tego, czy
    ktoś jedzie z Suwałk czy ze Zgorzelca).
    -zgrywamy godziny spotkań z pociągami/znajomymi itp, odbieramy
    pasażerów/dojeżdżających pociągami na trasie, minimalizując koszt i
    czas przejazdów.

    Razem ze mną mam już 3 osoby. Spodziewam się, że dołączą do mnie/nas
    jeszcze dwie. Jak więcej będzie chętnych - wymyśli się coś większego,
    niż samochód 5-miejscowy.

    Proszę zamieszczać pytania ogólne w tym poście, żeby wszyscy poznali
    szczegóły tego wyjazdu, zaś jeśli ktoś już zna szczegóły to konkretne
    propozycje proszę składać na maila
    a.tilkowski(małpka) gmail (kropa) com

    Interesują mnie:
    - czy chcesz być kierowcą czy pasażerem czy może wszystko jedno (na
    przykład: "jako kierowca, Skoda Octavia, gaz, 7L/100km, albo jako
    pasażer")
    - skąd chcesz wyruszyć (np. "Warszawa")
    - ograniczenia (na przykład "nie pojadę jako pasażer", "nie pojadę,
    gdy mam jechać ponad 10 godzin", "01.03 mam ślub", "jadę tylko w jedną
    stronę", "pojadę, ale tylko na pełne dwa dni targowe" itp uwagi)
    - telefon komórkowy(np....).

    Przykład zgłoszenia i zarazem moja propozycja:

    -pojadę jako kierowca, Golf IV, benzyna, 6L/100km, również jako
    pasażer,
    -wyruszam z Bielska-Białej (to 60km na południe od Katowic, dla
    zainteresowanych)
    -nie pojadę, ani jako kierowca ani jako pasażer, jeśli ominie mnie
    drugi dzień targów. Jako pasażer, nie zapłacę za przejazd więcej, niż
    200PLN.
    - telefon 501XXXXXX

    Oczywiście propozycje nie są wiążące - mają na celu zorientować się na
    razie w temacie.
    Po zgromadzeniu chętnych będę oddzwaniał i ustalał szczegóły. Jeśli
    będzie więcej chętnych - będę ich kontaktował ze sobą itp.

    Orientacyjna cena przejazdu tam i z powrotem dla pasażera (jeśli ktoś
    nie wie ile kosztuje teraz benzyna/ON/gaz albo ma problemy ze
    znalezieniem, gdzie leży Norymberga) to około 100-150PLN gdy pojedzie
    komplet w dwie strony, w samochodzie osobowym (4+1) startując z moich
    okolic i zbierając pasażerów wzdłuż A4, ale oczywiście zależy to od
    trasy, samochodu i liczby chętnych. Jak ktoś może zaproponować większy/
    ekonomiczniejszy samochód albo busa - z przyjemnością rozważę.

    Chciałem od razu zaznaczyć, że udział (zarówno kierowcy i pasażera)
    będzie się wiązał z wpłaceniem wcześniej zadatku - pełnej kwoty
    zakładanych kosztów udziału paliwa (1/4 dla samochodu 5-miejscowego)
    na konto (może wykorzystam do tego moje konto Allegro, chyba że ktoś
    ma inną propozycję. Jakieś eScrow?). W razie nie stawienia się w
    umówionym miejscu i czasie pieniądze przepadają na rzecz reszty
    podróżnych.
    Spróbuję tak wyjazd zorganizować, żeby wyruszyły w początkową trasę
    dwa samochody, dalej pojedzie już tylko jeden. Kierowca na pewno nie
    zawali wszystkim wyjazdu a reszta będzie miała zagwarantowane koszty i
    pewność że pojedzie.

    Jeśli ktoś nie zgadza się na warunek wpłacenia wcześniej zadatku i
    liczy na to, że "najwyżej będę chory/a albo zaśpię i nie pojawię się w
    umówionym miejscu i nie poniosę żadnych kosztów" - proszę nie
    odpowiadać na tego posta.

    Czekam na propozycje/pytania.
    --
    Aleksander