  • Data: 2012-02-18 17:49:13
    Temat: Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyzby miejsca w goscincach po 25EUR byly juz zajete ?

    Miejsce w pokoju wieloosobowym (hostel) od 14 euro wzwyż. Jest poza
    sezonem. No i nie z rezerwacją w przeddzień. Myślę, że jak się
    wynajmie pokój pięcioosobowy, będzie może trochę taniej. W centrum
    hostele zaczynają się od 16 euro za nocleg. Hotele oczywiście, jak
    kolega zauważył, nieporównywalnie więcej.

    > Ja proponuje udac sie DIeslem koszta bede wtedy niskie a sama Norymberga
    > i okolice bez problemu U-BAHN'em i autobusami.
    Bardzo dziękuję za cenną uwagę.
    > Benzyniakiem nie ma nawet sie po co pchac przy dzisiejszych cenach paliwa.
    Oczywiście i takie preferencje jestem w stanie uwzględnić jeśli będę
    miał z czego/kogo wybierać.
    Niestety na razie do wyboru jest póki co tylko benzyna i LPG. Diesli
    niet.