  • Data: 2011-04-14 19:56:02
    Temat: E71 aktualizacja map Ovi
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czy ktoś wie w czym może być problem z debilnym
    systemem uaktualniania map w Nokia Ovi Suite?
    Podłączyłem za pierwszym razem, napisało, że
    błąd bo w urządzeniu są nieaktualne mapy.
    Wykasowałem wszystko z karty to napisało że brak map :(
    Uruchomiłem mapy w telefonie - zresztą zgodnie ze wskazówkami
    w Ovi, odtworzyło mapy ale nadal to g...o twierdzi, że błąd
    bo w telefonie rzekomo są nieaktualne mapy :(

    Co się dzieje z Nokią, która kiedyś była funkcjonalna i ergonomiczna?
    Co za debili zaczęli tam zatrudniać żeby takie dziwolągi tworzyć :(

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz