  • 1. Data: 2010-09-21 13:15:53
    Temat: E66 jakie wady
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Proszę posiadaczy (jak i nie posiadaczy) o opinię, jakie wady ma E66.
    Oprócz tego, że jest slider i wszystko co z nim związane :P

    Dzięki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-09-21 13:39:46
    Temat: Re: E66 jakie wady
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Witam.

    Proszę posiadaczy (jak i nie posiadaczy) o opinię, jakie wady ma E66.
    Oprócz tego, że jest slider i wszystko co z nim związane :P

    Dzięki.

    Dla mnie to ona nie ma wad. Mam ją od roku i mimo, że slider byłem bardzo
    zadowolony. Piszę byłem bo zmieniłem na inny i teraz leży w koncie:)

  • 3. Data: 2010-09-21 13:44:03
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "darek638" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dla mnie to ona nie ma wad. Mam ją od roku i mimo, że slider byłem bardzo
    > zadowolony. Piszę byłem bo zmieniłem na inny i teraz leży w koncie:)

    Dodam jeszcze, że jest na sprzedaż. Stan idealny i oryginalnie bez simlocka.

    Darek

  • 4. Data: 2010-09-21 13:56:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-09-2010 o 15:39:46 darek638 <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Dla mnie to ona nie ma wad. Mam ją od roku i mimo, że slider byłem
    > bardzo zadowolony. Piszę byłem bo zmieniłem na inny i teraz leży w

    Wow, pierwszy telefon bez wad?

  • 5. Data: 2010-09-21 15:34:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "darek638" napisał:

    > zmieniłem na inny i teraz leży *w koncie*:)

    I procentuje? ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2010-09-21 16:57:21
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 15:15:53 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Proszę posiadaczy (jak i nie posiadaczy) o opinię, jakie wady ma E66.
    > Oprócz tego, że jest slider i wszystko co z nim związane :P
    >
    > Dzięki.

    Do zalet:Symbian, Symbian i jeszcze raz Symbian.
    Jak dla mnie to jeszcze slider, radio, WiFi, GPS(dość dokładny i szybki w
    powiązaniu z Garminem), aparat znośny - filmów nie nagrywam. Quick office
    do przeglądania i edycji plików Offica, obsługuje nawet pliki z Offica
    2007. A o sliderze już wspominałem?
    Wady: Bateria, za krótko jak dla mnie trzyma, bez jakichś szaleństw co trzy
    dni trzeba ładować, a przy korzystaniu z radia to już tylko dobę wytrzyma.

    Ale ja przyzwyczajony do sliderów i takiego szukałem.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Ktoś zapukał do drzwi.
    -Bormann - pomyślał Stirlitz
    -Tak, to ja - pomyślał Bormann

  • 7. Data: 2010-09-21 17:25:46
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Dnia 21-09-2010 o 15:39:46 darek638 <d...@g...pl> napisał(a):
    > Dla mnie to ona nie ma wad.

    Wow, pierwszy telefon bez wad?

    Napisałem, że "dla mnie" nie ma wad. No i miało wyć w kącie, a nie koncie:)

    Darek

  • 8. Data: 2010-09-21 21:50:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    ..::Wiskoler::.. pisze:

    > Do zalet:Symbian, Symbian i jeszcze raz Symbian.
    > Jak dla mnie to jeszcze slider, radio, WiFi, GPS(dość dokładny i szybki w
    > powiązaniu z Garminem),

    a zes walnol - gps w e66 to najgorsza rzecz (aczkolwiek cieszy, ze jest)
    Lapanie fixa (mowa o GPS nie o AGPS) trwa baaaardzo dlugo.
    (Przy uzyciu zewnetrzego odniornika GPS via BT - trwa to duzo szybciej)
    - soft nie ma znaczenia: obecnie jest Garmin, Sygit i NokiaMap

    A gdybym mial podsumowac i gdybym mial kupowac kolejny telefon - to
    kupilbym znowu e66 :).
    Ma niemal wszystko co potrzeba do szczescia (dodatki + symbian) oraz
    porzadna metalowa obudowe

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2010-09-22 16:10:16
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2010-09-21 23:50, AL wrote:

    > a zes walnol - gps w e66 to najgorsza rzecz (aczkolwiek cieszy, ze jest)
    > Lapanie fixa (mowa o GPS nie o AGPS) trwa baaaardzo dlugo.

    potwierdzam "baaaardzo dlugo" to delikatnie napisane... :-)
    ja kilka razy (kilkanascie/dziesiat minut jazdy) zdazylem zajechac na miejsce pytajac
    sie o droge
    a E66 nie zadzialal (AGPS mam wylaczony)

    Bateria tez srednio trzyma
    Aparat tez robi srednie zdjecia (na 6300 wychodza lepsze)

    m.

  • 10. Data: 2010-09-22 18:20:50
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    mac66 wrote:

    > potwierdzam "baaaardzo dlugo" to delikatnie napisane... :-)

    Koszmarnie długo, już myślałem że nie umiem się GPS-em posługiwać.

    A przy okazji to zdarza mu się zawieszać w momencie odebrania połączenia.
    Zjawisko występuje nieregularnie, czasem raz na 2 tygodnie a czasem 2 razy
    tego samego dnia. Rozmawiałem z kolegą z firmy który ma ten sam model i ma
    podobne objawy więc to chyba nie jest wina egzeplarza.
    Aktualizacja softu nie pomogła.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl