  • 11. Data: 2010-02-09 08:30:24
    Temat: Re: E52 Ładowanie via USB Pc Suite
    Od: "Aga R" <d...@S...pl>

    > Pamiętam, że przy pierwszym podłączeniu też nie było ładowania. Nie chcę
    > zmyślać ale OIDP ładowanie "ruszyło" od chwili załadowania na telefon
    > "obsługi PC Suite" - PCS niejako wymusza tę czynność. A może trzeba
    > sprawić aby PCS na nowo znalazł i zainstalował telefon? Nie wiem, mam
    > tylko wrażenie, że jest to związane ze sterownikiem dla Windows.

    siadła bateria, telefon się wyłączył nagle zaczął ładowac :)
    i juz ładuje cały czas

  • 12. Data: 2010-02-09 09:28:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 19:52:32 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

    > Ale mi chodzi o sprzęt poza telefonami komórkowymi. Byłbyś tak miły i podał
    > mi kilka modeli? Nie spotkałem się z aparatami, mp3 playerami, czymkolwiek
    > poza telefonami co by miało uUSB i chętnie się zapoznam.

    a ile innych urządzeń ma zasilanie z ładowarki Nokii? Bo czegoś nie
    rozumiem...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-02-09 13:00:21
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > a ile innych urządzeń ma zasilanie z ładowarki Nokii? Bo czegoś nie
    > rozumiem...

    Mógłbyś mi podać te przykłady urządzeń z gniazdem microUSB, nie
    wliczając to telefonów? Dzięki.

    --
    gs

  • 14. Data: 2010-02-09 13:07:52
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Grzegorz S rzecze:

    > Mógłbyś mi podać te przykłady urządzeń z gniazdem microUSB, nie
    > wliczając to telefonów? Dzięki.

    Ja widziałem dedykowaną nawigację samochodową, zestaw nauszny
    Bluetooth i playera "mp4".

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 15. Data: 2010-02-09 14:26:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 13:00:21 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

    > Mógłbyś mi podać te przykłady urządzeń z gniazdem microUSB, nie
    > wliczając to telefonów? Dzięki.

    A mógłbyś mi podać przykłady urządzeń z gniazdem Nokii nie wliczając
    telefonów? Dzięki

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2010-02-09 14:36:03
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    On Feb 9, 2:00 pm, Grzegorz S <g...@s...waw.pl> wrote:

    > Mógłbyś mi podać te przykłady urządzeń z gniazdem microUSB, nie
    > wliczając to telefonów? Dzięki.
    >
    > --
    > gs

    Nawigacje TomTom, aparaty fotograficzne Sony, tak dla pierwszych z
    brzegu przykładów

  • 17. Data: 2010-02-09 14:39:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 06:36:03 -0800 (PST), mmartyn napisał(a):

    > Nawigacje TomTom, aparaty fotograficzne Sony, tak dla pierwszych z
    > brzegu przykładów

    Który tomtom ma microUSB? I kiedy wyszły?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2010-02-09 15:09:15
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 9 Feb 2010 14:26:22 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >A mógłbyś mi podać przykłady urządzeń z gniazdem Nokii nie wliczając
    >telefonów? Dzięki

    Słuchawki BT Nokii i GPS na BT Nokii - oba mam. ;-) Chińska podróbka
    ma już USB ale kopię baterii Nokii.

    Zdrówko

  • 19. Data: 2010-02-09 16:19:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 16:09:15 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > Słuchawki BT Nokii i GPS na BT Nokii - oba mam. ;-) Chińska podróbka
    > ma już USB ale kopię baterii Nokii.

    no tak, bo to raz, że nokia, dwa, że przewidziane do używania z telefonem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-02-09 17:18:07
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > A mógłbyś mi podać przykłady urządzeń z gniazdem Nokii nie wliczając
    > telefonów? Dzięki

    Nie znam takich. Proszę.

    --
    gs