  • 31. Data: 2012-09-13 22:48:22
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Dominik & Co in news:k2rqmb$7rj$1@news.vectranet.pl
    [..........]
    > Ja wybrałem E51 (właśnie po E50) [.....]
    > lepszy głośnik (choć to może była przypadłość konkretnego,
    > mojego egzeplarza E50).

    u mnie e50: glosnik urywa ucho tak, jak w poprzedniej e50; widocznie miales
    felerny egz.

  • 32. Data: 2012-09-14 09:12:59
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > jakies dziwne sa te fora gsm-owe, usilowalem po rejestracji poslac temat na
    > forum gsmcenter.pl, ale wszystko, co mieli do zaoferowania DZISIAJ, to
    > komunikat:
    > You have been banned for the following reason:
    > No reason was specified.
    > Date the ban will be lifted: Nigdy

    Nowi userzy mają w zwyczaju rejestrować się i nie czytać Regulaminu, w którym
    opisane jest co trzeba zrobić, żeby posty były widziane. Czy potwierdziłeś maila
    zwrotnego?
    Chłopcy umieją prowadzic portal, szczególnie chroniąć go przed pijawkami i
    spambotami. No ale po co ja to tłumaczę.

  • 33. Data: 2012-09-14 11:49:04
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:k2ule5$kd9$1@node1.news.atman.pl
    [........]
    > Czy
    > potwierdziłeś maila zwrotnego?
    > [.....]
    > No ale po co ja to tłumaczę.

    ano. po co? :)

  • 34. Data: 2012-09-14 12:02:08
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:k2ule5$kd9$1@node1.news.atman.pl
    [.......]
    > Chłopcy umieją prowadzic portal, szczególnie chroniąć go przed pijawkami
    > i spambotami. No ale po co ja to tłumaczę.

    dodam jeszcze, ze jesli i z opery, i z ie, i z dwoch laptopow, po
    zalogowaniu, po napisaniu, po klepnieciu "zatwierdz temat" - dostaje sie
    biala errorowa www, to wina jest po stronie forum. zwlaszcza, ze inne fora
    jakos przedziwnie dzialaja.
    (to forum w dzialaniu przypomina mi polskie forum opery - do dzisiaj nikomu
    nie chce sie poprawic bledu, czesto post wysyla sie dopiero po tzw. 10-tym
    kopnieciu, wczesniej dawalo info o bledzie; a jeszcze bardziej jest sie
    zdumionym widzac 9 umieszczonych na forum :) no to na piechote likwidacja
    tych dziewieciu, itp itd)

  • 35. Data: 2012-09-15 01:29:41
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]

    > zdumionym widzac 9 umieszczonych na forum :) no to na piechote likwidacja tych

    Wchodzę na Forum i piszę posty i z opery i z IE i z FF i z miniopery z telefonu
    i nie mam takich problemów, inni na Forum też tego nie zgłaszali, więc przyczyny
    szukaj raczej u siebie, poza tym czytałeś w Regulaminie:

    3.0.1 Pięć pierwszych postów każdego użytkownika jest moderowanych czyli czeka
    na zatwierdzenie przez moderację zanim ukaże się na forum.

    i może z tym ma to coś wspólnego?

  • 36. Data: 2012-09-15 02:08:04
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:k30el5$2kk$1@node2.news.atman.pl
    [..........]
    > 3.0.1 Pięć pierwszych postów każdego użytkownika jest moderowanych czyli
    > czeka na zatwierdzenie przez moderację

    nie pisze, ze wiem, ze cos czeka na cos, pisze, ze przegladarki (liczba
    mnoga) na dwoch laptopach (l.mn) otrzymuja biala www typu error.W tym samym
    czasie loguje sie na forach skonstruowanych wedle prawie identycznego
    szablonu.
    ale nie ma sprawy, nie walkujmy tego drobiazgu; najlepiej jakby zogniskowac
    sie na innym moim poscie tutaj: "czy sa takie apl. dla nokii e50?" :)
    odpowiedz na to pyt bardziej mnie oswieci niz walka z forum, ktore
    dziala,ale nie dziala.

  • 37. Data: 2012-09-15 09:22:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]

    > odpowiedz na to pyt bardziej mnie oswieci niz walka z forum, ktore dziala,ale

    Zapewniam Cię, że Forum działa, dziennie czytam na nim około 100 nowych postów,
    w tym połowę nowych userów, którym o dziwo, udaje się coś napisać. Nie wiem jak
    mam Ci pomóc, poniewać nie zgłosiłeś tego problemu bezpośrednio na Forum i nie
    wiem jak mam się do tego odnieść. Nie znam ani maila ani nicku więc wybacz,
    piszesz o czymś czego nie można dotknąć. Co do meritum, tak, są takie programy,
    ale nie chce mi się tutaj opisywać szczegółowo jak się nimi posługiwać. Do
    ściągnięcia są z Forum, wraz ze screenami, opisem itp.

  • 38. Data: 2012-09-15 15:01:57
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:k31abq$qio$1@node2.news.atman.pl
    [............]
    > Co do meritum, tak, są takie programy, ale nie chce mi
    > się tutaj opisywać szczegółowo jak się nimi posługiwać. Do ściągnięcia
    > są z Forum, wraz ze screenami, opisem itp.

    ale mi nie chodzi o szczegoly :) "się doczyta" tu i tam.
    tylko żebym nie błądzil po forum: jesli znasz - podrzuc mi pls ich trzy
    nazwy:

    1.
    o zadanej godzinie zrestaruje tel bez potrzeby wklepywania pin

    2.
    pozwoli nagrac rozmowę

    3.
    różny od Psiloc_FontMagnifier i sluzy do powiekszania czcionki (mam psiloc,
    ale moze jest cos fajniejszego...)

  • 39. Data: 2012-09-15 18:54:40
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > 1.
    > o zadanej godzinie zrestaruje tel bez potrzeby wklepywania pin

    PlanTask v1.02 S60v3 S60v5- przydatna aplikacja służąca do zarządzania telefonem

    -zaplanowanie wł/wył danego programu
    -zaplanowanie wyłączenia telefonu
    -zaplanowanie restartu telefonu
    -zaplanowanie zmiany profilu
    -działa w tle
    -autostart

    > 2.
    > pozwoli nagrac rozmowę

    Boldbeast Recorder v2.90(0)

    Program do nagrywania rozmow, moze sluzyc takze jako dyktafon.

    Podstawowe funkcje:

    * nagrywanie rozmow bez tzw: beep. bez przerw
    * ustawienie nagrywania - ręczne lub automatyczne ,wybór formatów nagrywania -
    WAV lub AMR
    * nagrywania notatek głosowych, wiadomości, itd.
    * latwe zarządzanie zapisanymi rekordami, odsłuchiwanie, usuwanie, kopiowanie,
    przenoszenie, wysyłanie.
    * konfiguracja skrótów klawiszowych do nagrania.
    * możliwość zapisy wszystkich rozmów, lub ręczne ustawienie (bialej i czarnej
    listy)
    * wysylka nagrań poprzez MMS / Email / Bluetooth / IRDE
    * ustawianie ograniczenia wolnego miejsca na dysku. Automatyczne usuwanie
    starych nagrań, gdy próg zostanie osiągnięty.
    * możliwość ustawienia hasła, aby uruchomić program

    > 3.
    > różny od Psiloc_FontMagnifier i sluzy do powiekszania czcionki (mam psiloc,
    > ale moze jest cos fajniejszego...)

    FontRouterMan.v1.06.RC3.SymbianOS9.x

    FontRouterMan to aplikacja dzięki której mamy możliwość ustawiania różnych
    parametrów czcionki, idealne rozwiązanie dla osób korzystających z FontRouter.
    Aplikacja pozwala nam na zmienianie wielkości czcionki, grubości i wiele innych
    opcji.

    albo

    Somyac Font Zoomer v3.00(0)

    Font Zoomer to aplikacja, która pozwala w pełni dostosować czcionki w słuchawce.
    Korzystając z Font Zoomer można zmieniać czcionki systemu, zmienić rozmiar,
    przejrzystość i odstęp między znakami.

  • 40. Data: 2012-09-15 22:39:59
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:k32bsg$arq$1@node1.news.atman.pl
    > PlanTask v1.02 S60v3 S60v5
    > Boldbeast Recorder v2.90(0)
    > FontRouterMan.v1.06.RC3.SymbianOS9.x
    > Somyac Font Zoomer v3.00(0)

    bardzo dzieki, PlanTask znalazlem z marszu na forum gsm,ale pewnie wszystko
    i tak sciagne z innego
    miejsca (chocby plantask: majac 80kB, u mnie na dysku sciaga sie - po
    zalogowaniu - do poziomu
    40kB i finito :) ok, najwazniejsze, ze sa znane nazwy.